waar hebben we laatst nog gevlogen

maar waarom gebruik je dan niet de spraaktelemetry van graupner? heb je meer/belangrijkere info, word het je verteld en hoef je neit weg te kijken;)

Mooi!

Zonder gekheid, ik vind het echt mooi.. Alleen zijn de beelden die we zien (op 1 of 2 na) net de beelden die niet met een multicopter maar met een dolly of lopende gimbal genomen hadden moeten worden. Heb je niet een shot rondom het bruidspaar. Dus dat je echt gebruik maakt van de voordelen en vrijheid van een Multi... :)

Goed bedoeld he ..!

maar waarom gebruik je dan niet de spraaktelemetry van graupner? heb je meer/belangrijkere info, word het je verteld en hoef je neit weg te kijken;)

Dat is ook een mogelijkheid echter niet de manier waarop ik werk. Ben gewend aan de iOSD.

Waarvoor gebruik je die microfoons om je hoofd?

Die zijn voor de onderlinge communicatie met het team. Wij zijn met meerdere personen en communiceren via vox gestuurde porto's met elkaar.

Mooi!

Zonder gekheid, ik vind het echt mooi.. Alleen zijn de beelden die we zien (op 1 of 2 na) net de beelden die niet met een multicopter maar met een dolly of lopende gimbal genomen hadden moeten worden. Heb je niet een shot rondom het bruidspaar. Dus dat je echt gebruik maakt van de voordelen en vrijheid van een Multi... :)

Goed bedoeld he ..!

Onze inzet betrof alleen het maken van foto's. Geen film materiaal helaas...

HT flip in windkracht 5.
Tbs loveseat als trillingsdemper.
Zat zelf zo'n 750 meter van de actie.

Laatst bewerkt door een moderator:
HT flip in windkracht 5.
Tbs loveseat als trillingsdemper.
Zat zelf zo'n 750 meter van de actie.

windkracht 5 !! (lekker windje)
die tractors hadden volgens mij ook wind in de rug..,
vraag me weleens af wat die mensen denken als ze zo'n multicopter zien voorbij komen hahaha

Deze boer ken ik.
Is het dus wel gewend.
Heeft een ander filmpje van mij aan een bevriende boer laten zien die deze week gaat oogsten.
Die belde mij op of ik ook van hem een filmpje wilde maken.
Nou ja, vooruit dan maar. :p

Gisteren op het veld van de vereniging de eerste testvluchten gemaakt met Ben.

Richard, vlieg jij fpv met het beeld van de mobius?
Dat beeld ziet er namelijk veel beter uit dan de meeste andere fpv beelden.
Mijn fpv beelden zij in ieder geval lang niet zo goed, terwijl ik net als de meesten een sony 600 vtl gebruik.

4

Richard, vlieg jij fpv met het beeld van de mobius?
Dat beeld ziet er namelijk veel beter uit dan de meeste andere fpv beelden.
Mijn fpv beelden zij in ieder geval lang niet zo goed, terwijl ik net als de meesten een sony 600 vtl gebruik.

4

Het beeld dat via de fpv videozender zichtbaar word is natuurlijk niet vergelijkbaar met het beeld dat op de sd kaart wordt opgeslagen.

4

Kan inderdaad ook opgenomen zijn op de interne sd, maar ik was in de veronderstelling dat dit aan de grond opgenomen was omdat er in beeld stond "fpv beeld"

4

Back