waar hebben we laatst nog gevlogen

Dank Gérard.
Ik kom oorspronkelijk uit Gelderland met heel veel bos in het landschap maar ben inmiddels de polder ook gaan waarderen!

Dank theden.
Mijn vader heeft me altijd voorgehouden dat je moet vragen wat je hebben wilt in het leven.

Vrijdag ook nog een vluchtje gedaan. Er was wel veel wind en blijkbaar gaat de gimbal daar van trillen want dit heb ik niet als er weinig wind is. :sad:
Ik ga eens moeten experimenteren met nieuwe dempers denk ik.

Laatst bewerkt door een moderator:
We vliegen regelmatig met een man of 3 (soms 4) in het Wilhelminapark in Rijswijk. Morgen (vrijdag) om 15:00 gaan we weer vliegen, het lijkt mooi weer te worden. Hopelijk niet TE mooi, want dan hebben we wellicht iets te veel andere recreanten in het park..

Mocht iemand zin/tijd hebben dan ben je van harte welkom. We vliegen met drie man op 5.8 GHz video, dus het kan handig zijn als je snel van kanaal kunt wisselen. Als je LHCP antennes hebt, neem ze vooral mee..

Vorige week de Zenmuse H33D weer onder mijn Spyder gehangen...hij zit nog niet ver genoeg naar voren dus props etc. zijn nog in beeld :-(
Om te testen heb ik de bochten lekker kort gehouden om te zien hoe de gimbal hier mee omgaat...gefilmt op 1080-60 superview ungraded.
Hmm,hoor dat het filmpje niet te zien is...hier op YT

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de S 900 moet je weer zo'n dure camera kopen.
Qua Copter vind ik de Inspire erg geschikt.
Heeeeeeel veel Copter voor een redelijke prijs.
Jammer dat je zo moet nabewerken om een goeie kwaliteit film te krijgen.

Mijn vrouw is al overtuigd Vinny. :p
Nu nog de juiste keuze maken. :yes:

Back