in wat voor winkels kan je depron kopen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij zaken die laminaat of parket verkopen kan je platen kopen voor een ondervloer. Vaak 6 mm dik, maar ook 3mm. Gewoon even zo'n winkel inlopen, koop je €3 - €5 een plaat van 90x90 cm.
Ik ben alleen bang dat vrijwel alle laminaatwinkels tegenwoordig ondervloer gebruiken van de rol. De laatste keer dat ik depron bij een vloerboer kocht zei hij al dat hij het niet lang meer zou hebben (drie jaar geleden).
Dat kan ik beamen. Depron is op het moment vrijwel alleen bij de modelbouwshop te krijgen (en tegen navenante prijzenondervloer van de rol
is depron niet veel makkelijker, goedkoper en sterker?
ik miss elk onderdeel uit een blok piepschuim snijden en schuren. zou ik doen
max
bedankt
waar kan je het kopen
ik weet niet waar jij woont, maar ik haal het hier altijd.
Rc-Flyfun
zit in westervoort bij arnhem
bij hobbyin hebben ze ook depron
www.Hobbyin.nl De site voor vliegend nederland
max
Bij 't Parkethuys in Eemnes (showroom in Hilversum op de Gijsbrecht) is (recent nog gehaald) nog zwarte Depron® op voorraad in 3 en 6mm (wordt speciaal voor NIET parket hobby doeleinden op voorraad gehouden) ...Ik ben alleen bang dat vrijwel alle laminaatwinkels tegenwoordig ondervloer gebruiken van de rol. De laatste keer dat ik depron bij een vloerboer kocht zei hij al dat hij het niet lang meer zou hebben (drie jaar geleden).
depron/polypron is een moeilijk product om aan te komen deze dagen.
Heb zelf tientallen winkels afgebeld (omgeving zwolle) en de meesten weten niet wat het is en een enkele kent het nog van vroager. Natuurlijk heeft elke zelfrespecterende modelwinkel wel wat liggen maar vaak zijn dit niet de gewilde 100x100 platen maar 60x80 oid.
Schuim platen zijn wel te krijgen bij de gamma (3mm blauw) en kwantum (5mm zwart) maar niet van de kwaliteit "depron".
in wat voor winkels kan je depron kopen