waar kan ik een lmh corona kopen hier in nederland ?

• Topicstarter Topicstarter hilbren
  • Startdatum Startdatum
H

hilbren

Guest
Ik zag op het forum van ezone een hele mooi beginners heli; buigbare rotor bladen enz. en op de site zag ik ook dat er een bezine versie te koop is. Kortom heel leuke heli om mee in je achtertuin te vliegen. probleem waar kan ik deze heli in nederland kopen ?

Flycam heeft ze een tijdje geimporteerd, was een drama !!! zijn er daarom maar weer mee gestopt... als je een goed vliegende crashproof heli wilt kun je beter een picolo collective nemen.........Peet........8)

heli met betaalbare spares, een goede instructeur en een trainerkable met buddybox en het word allemaal wat meer zekerder om met geen of weinig schade te leren vliegen.

ok, ik zag net ook dat die corona duurder is dan een eco-8.
gewoon andere heli kopen dus en dan lessen nemen

Corona moet je drinken :proost:

Niet mee vliegen...... Eco 8 of een heaven is inderdaad een goede keus, wordt lid van een club en verdiep je daar eens in de mogelijkheden...
......................Peet........................8)

Wat een agressie over de Corona, ik heb zoveel goeds gelezen op de buitelandse forums. en alsof een eco8 zo'n goede beginners heli is. Voordat je die eindelijk goed getuned heb met al z'n nodige updates. kijk dan nog eens wat die gekost heeft.

Alleen jammer dat de Corona fixed pitch is. Maarja, dusook weer minder crash-gevoelig.
Ik zou de Corona lekker in het buitenland kopen. :D

Kijk eens naar een Logo 10, dat moeten ook hele gooie beginners electro helicopters zijn.
Er zijn ook leuke (overbodige) tuning onderdelen voor te krijgen.
Robbe heeft tegenwoordig ook een electro helicopter, Robbe Eolo heet hij.

Groeten,
Bas.

hilbren zei:
Elwin zei:
hadden ze al, de moskito sonic ;)

ja maar das geen elektro heli toch, of hebben ze h'm nu omgebouwd ??

De sonic is het elektronische broertje van de moskito familie. Precies het zelfde maar ipv een brandstof motor een electro.

Ik heb er maar 1 ooit eens "in het echt" gezien. En de eigenaar was er nou ook niet echt over te spreken. Het blijf een omgebouwde brandstofheli. Niet echt ideaal natuurlijk.

Zo he, een topic van 2 jaar oud. Uche uche, even et stof eraf blazen. :lol:

Ik heb eens wat onderzoek gedaan naar verkopers voor de corona. Ik heb er maar 4 kunnen vinden..

- Nederland -
Verspaget: 299 euro voor borstelmotor kit.
Quartel: Met 369 euro voor borstelmotor kit de duurste, maar dat zijn we wel gewend..

- Amerika -
Helihobby: Omgerekend 165 euro voor motorloze kit. 250 voor multiplex 480 4D brushless kit.
Atlanta Hobby: 165 euro voor motorloze kit.

Weet iemand nog andere winkels?

en alsof een eco8 zo'n goede beginners heli is. Voordat je die eindelijk goed getuned heb met al z'n nodige updates. kijk dan nog eens wat die gekost heeft

Wat heb je er dan allemaal bij nodig?

Patrick kramer vliegt volledig 3D ! de sterren vd hemel met een standaard ECO 8 met uitzondering van een vrijloop lager.
Persooonlijk heb ik ook nooit last gehad met een Eco 8 (heb er in zn bestaan 3 gehad), keyword is gewicht.

Natuurlijk is er veel bling bling voor, maar gaat het beter vliegen?(is dit niet altijd zo?)

Zou een kijken naar de Viper of Stingers, de opvolgers van de Eco-8.

Mijn persoonlijkbezwaar tegen de Logo's (als ex bezitter van de 10-16-14) zijn de crash kosten) voor de rest zijn het prima helies.

Mijn persoonlijk bezwaar tegen CP helis, is dat ze nog niet EEN keer een butsertje mogen maken zonder dat je weer n week of vaak nog langer op onderdelen kunt gaan zitten wachten.

Zelfs al gaan ze ook maar n klein beetje scheef bij de landing, dan hang je dr gelijk weer aan voor minstens 20 piek aan nieuwe bladen.

Waarom geen Graupner 47G voor 180 euri?
Kan je de hele winter in huiskamer en hal oefenen op de orientatie...
In de lente verkoop je hem weer voor 130 euri en ondertussen spaar je lekker door ;)

Een veredelde bladerunner. :D Dan kan ik net zo goed achter mijn aerofly pro deluxe blijven zitten vind ik. ;)

Als eerste heli ERG leuk, je weet niet wat je mist!
Vlieg er zelf nog steeds vaak mee in de huiskamer
FUN!
Ook mijn vleugelmodelvliegen is er van verbeterd doordat je leert over alle assen tegelijk te sturen
Vlieg nu dus automatisch en gecoordineert met rolroer en richting tegelijk....

Dat is wel weer zo. Maar het lijkt me wel ERG gemakkelijk vliegen, zon coaxial. In principe kun je volgens mij gewoon de sticks loslaten?

Het vliegen is idd erg makkelijk, dus kun je je goed op de orientatie concentreren zoals "nose in" gecontroleerd cirkels vliegen met "rol" en "richting"
Ding gaat ook niet gauw stuk en is ook leuk voor indoormeetings.
En als je hem zat bent is ie ook zo verkocht he...
Ik blijf het zelf leuk vinden voor erbij...
En niets is zo veel fun voor in de huiskamer 's winters!

www.hobbyhuis.nl : 180 euri, gratis verzending.....

Hmm.. Ik stuur je even een PBtje. :P Anders gaan we hier wel heel erg offtopic. :P

Maar zon corona zal dr ongetwijfeld nog komen. Tis de enige heli die ik kwa onderhoud kan betalen. ;) Boomstrikes van 200 euro is voorlopig nog niet in mijn straatje. Die van 10 euro wel. :D

Back