Waar komen jullie toch vandaan

Ik kom uit Swifterbant.
Deze stip op de landkaart, als het een goede is, (anders staat het er niet op) valt onder de gemeente dronten. En hebben deze week het landelijke nieuws gehaald. en raad eens waarmee.

kben benieuwd :)
Maasmechelen heeft vorige week het nieuws gehaald met een moord :D alee, nie da ik er fier op ben ofzo, maar toch op het nieuws geweest :wink:

Nieuwsgierigheid slaat toe. 8O Lowlandgames? :roll: Zoiets kwam ik in ieder geval tegen... :?

In het stadspark in groningen hoor ik ook soms een autotje rijden, ik heb nooit tijd om te kijken want ik moet naar het werk toe steeds :( Iemand een idee wie dat is? Samen scheuren is leuker :)

Oplossing van het raadsel.
De grootste wied plantage van Europa draaide hier al een twee jaar geschatte opbrengst 8 miljoen eurotjes per 6 weken.
Kan je een aardig modelbouw ketentje van opzetten.

ruud48 zei:
Ik kom uit Swifterbant.
Deze stip op de landkaart, als het een goede is, (anders staat het er niet op) valt onder de gemeente dronten. En hebben deze week het landelijke nieuws gehaald. en raad eens waarmee.

met de flits melding komt jou plaats regelmatig op mijn RDS in de auto :lol:

Gr Uit OMMEN (ja van de hema worsten) :D

Woon in Terhole (Zeeuws Vlaanderen). Dat is dat stukje Nederland wat overlaatst is verbonden met de ''rest van Nederland'' via de Westerschelde-tunnel.

Terhole ligt zo'n 4km ten noorden van Hulst.
Vlieg (ben lid) van de lokale vliegclub aldaar: Modelvliegclub ALPHA.

Ben echter geboren in Gouda (ZH).

Tja, het kan raar gaan in een mensen-leven . . .

http://jump.to/jomeroma

Ik kom ook uit België :D
Beveren -Waas dicht bij Antwerpen.

Groetjes

Xaf

hallo,

ik ben geboren in Zwitserland ben een Nederlander en woon nu in Antwerpen.

Maar voor hoelang :lol: :lol:

enne ik zeil meestal in Stellendam op het haringvliet
en soms in een (vis)vijver :twisted: :twisted: in de buurt.

groetjes Robert

ruud48 zei:
Oplossing van het raadsel.
De grootste wied plantage van Europa draaide hier al een twee jaar geschatte opbrengst 8 miljoen eurotjes per 6 weken.
Kan je een aardig modelbouw ketentje van opzetten.

enkele weken geleden, maasmechelen wéér op het nieuws geweest, grondstoffen voor ongeveer 10 miljoen xtc pillen gevonden 8)

Going goooooood 8)

dan zal ook ook maar zeggen waar ik vandaan kom, Sittard, jeweetwel met de voetbalclub Fortuna Sittard(slechtste club van nederland al zeg ik het zelf, vorige week wezen kijken verliezen ze weer met 4-1 en dat moet de reputatie van stad hoog houden :x )voor de rest prima stad

oh ja en daar ligt de beste middelbare school van nederland (zit ik op :teacher: )

Dennis v. Banning zei:
oh ja en daar ligt de beste middelbare school van nederland (zit ik op :teacher: )
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...

Dat is in Naaldwijk, Daan.

Naja, zelf woon ik in Naaldwijk, dichtbij R'dam ( Naaldwijk is in het westland, en JA, ik zoek iemand om mee te rijden)

Ik slijt mijn dagen in het Belgische '' Affligem'' , dicht tegen het Belgische '' Aalst'' Op de grens van Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant , dat alweer gelegen is in het midden van België , dat op zich in het Westen van Europa ligt en dat ge dan ergens moet zoeken op de wereld , die ge na lang zoeken in't universum vind....

Affligem ook wel bekend van zijn abdijbier en zijn kaas... ( voor de kenners :P )

man man man,, :?

Corrien,

Flikken is wel in Gent - Oost VLaanderen opgenomen 8) Jou kennis van zenders /ontvangers/ electronica is fenomenaal, geniaal, en andere superlatieven groot maar jou kennis van Vlaamse, wereldberoemde tv series........... amai mijn voeten :lol:

Mijn aandacht bij het kijken naar de serie is uitsluitend gericht op de hoofdrolspeelsters, dus de achtergrond zie ik niet eens. Is dat Gent??? (Al die tijd voor niets zitten kijken of ik Kimar kon zien). En wat maakt het uit, Brugge of Gent of MaasMechelen? Het ligt toch allemaal in de buurt van Antwerpen...

Ahum, Maasmechelen ligt alles behalve in de buurt van Antwerpen :teacher:

Maja, ik weet ook evengoed dat Nederland in de buurt ligt van Europa dus.... :lol:

Back