Waar komen jullie toch vandaan

eindhovuh, eindhovuh ! waar de lampjes gemaakt worden
vliegend in son en breugel.

hallo

ik woon in Genk
limburg

en ik vaar in Genk

en nationaal in wel elke modelvijver denk ik

sportievegroeten Raf

Hoi Luit, kan je er niet even een pol van maken met alle provincies van NL (plus 1 met Belgie). Krijg je meteen een leuk overzicht :)

O ja, Zaandam hier :D

Satoer zei:
een pol van maken met alle provincies van NL (plus 1 met Belgie). Krijg je meteen een leuk overzicht :)

Voel ik daar enige minachting voor je zuiderburen, noorderbuur :evil: ? Maakt het niet uit waar in belgië ofzo? :onweer:

zelf woon in Oost-Vlaanderen, Sint-Gillis-Waas. Voor meerwaardezoekers :wink: , tussen Ghent en Anntwaaarpe, iets dichter bij Antwerpen. 7km van Sint-Niklaas, 5 km van Hulst... :roll:

Niels

Okay okay Niels een keer is genoeg hoor ;) :proost:

Wist Belgie niet zo goed op te delen.
Maar ik zal mijn vraag veranderen voor je :D

Luit (of moderator) zou je er een pol van kunnen maken met de volgende opties (tis even typen maar wel leuk denk ik):
NL Groningen
NL Frysland
NL Drenthe
NL Overijssel
NL Gelderland
NL Utrecht
NL Noord-Holland
NL Zuid-Holland
NL Zeeland
NL Noord-Brabant
NL Limburg
NL Flevoland
BE Antwerpen
BE Limburg
BE Oost-Vlaanderen
BE West-Vlaanderen
BE Luxemburg
BE Luik
BE Henegouwen
BE Vlaams-Brabant
BE Waals-Brabant
BE Brussel
Ergens anders

Oh oh "ergens anders" wie zou ik nu beledigd hebben...
Groetjes Michel

Woonachtig te Druten, in het land van Maas en Waal, tussen Tiel en Nijmegen.
Lid van RMVC Cumulus uit Winssen (nee, niet Winsum, dat ligt in Friesland).

Droopy'ke zei:
... naar het schijnt kennen de meeste Nederlanders maar twee plaatsen in België en dat zijn Antwerpen en onze Ardennen :D :D :D ):
Altijd gedacht dat Antwerpen in de provincie Zeeland lag, sorry ;)
En de Ardennen horen toch bij het Duitse Eifel gebied :twisted: ?

Droopy'ke zei:
Gent is de hoofdstad en toeristische trekpleister van Oost Vlaanderen :teacher:
Dit lijkt verdacht veel op een reclame-banner ;)

Droopy'ke zei:
Een kleine toelichting (naar het schijnt kennen de meeste Nederlanders maar twee plaatsen in België en dat zijn Antwerpen en onze Ardennen :D :D :D ):

De ervaring heeft geleerd, dat alle Belgen in de buurt van Antwerpen wonen! Als ze in de Ardennen wonen zijn ze niet te verstaan (ooit Frans geleerd op school, maar wat ze in Wallonie spreken blijft nog steeds een raadsel).
Ik zelf woonde t/m 31 dec in DE GROENE OASE VAN HET WESTLAND en ben zonder te verhuizen nu burger van midden-delfland. Hierover ben ik uitermate ontevreden!!! Gelukkig is het hiervandaan maar 1 uur rijden naar Antwerpen :lol: :lol:

bombarst zei:
Zuidbroek in the house!! er komen volgens mij niet zoveel forumleden uit het noorden!

Er zijn toch nog een aantal ;) Ik en deepspace komen uit groningen. Tadango ook. (al een tijdje niet op't forum gezien?) En zo zijn er vast nog wel meer :)

Ron en Corrien schreven:

De ervaring heeft geleerd, dat alle Belgen in de buurt van Antwerpen wonen!
Altijd gedacht dat Antwerpen in de provincie Zeeland lag, sorry
En de Ardennen horen toch bij het Duitse Eifel gebied ?
HELABA! :sniper: :blowup:

Als ze in de Ardennen wonen zijn ze niet te verstaan (ooit Frans geleerd op school, maar wat ze in Wallonie spreken blijft nog steeds een raadsel).
Volledig mee eens :yes: Ik mag van mezelf zeggen dat ik redelijk
vlot 3 talen spreek (Ned, Eng, Fr.) en ik versta ze ook niet. Waarschijnlijk is het een mengeling van Swahili en Hindoestaans met een snuifje Oud- Keltisch :D :D :D

Groetjes,

Droopy

Woon in Hillegom ( Ja dat is vlakbij de Keukenhof "immer gerade aus".) ben lid van de BMVC (Bloemendaalse Model Vlieg Club) en vlieg in Vijfhuizen ( Ja het blijft verwarrend, de Bloemendaalse Club en dan vliegen in Vijfhuizen, maar al die bomen in Bloemendaal maken het er niet makkelijker op laten we maar zeggen :lol: :lol: )

Woonachtig in Brunssum in het bronsgroene Limburg

Lid en mede oprichter van Model Bouw Club Zuid Limburg, varen in Valkenburg aan de Geul, en overal waar het gezellig is, en gereden wordt met de vrachtwagens in de wintertijd in Genhout in een zaal.

André

ff topic aanvullen

Woonachtig in Meldert bij Lummen " Belgische Limburg" in het topje van de neus van deze mooie provincie. 8O
Vliegen doe ik overal vooral buiten. :lol:

gr jk

Tja, als we allemaal bezig zijn zal ik ook nog maar even...
Ik kom uit Lelystad (flevoland voor die niet weten waar dat is...)
Maar dan heb ik ook direct een vraagje voor de mensen uit Lelystad... waar kan je goed rijden?
Vertel me niet bij Batavia stad, want daar is het 7 dagen per wek super druk... zelfs s'Avonds nog!

greetz,
Arjen

Back