Waar zijn alle actieve forum leden gebleven?

Qua mogelijkheden is dit forum een verbetering, qua leesbaarheid (lay-out) een nachtmerrie. Na een kwartier heb ik koppijn van dat lettertype en kleurverdeling.

Qua mogelijkheden is dit forum een verbetering, qua leesbaarheid (lay-out) een nachtmerrie. Na een kwartier heb ik koppijn van dat lettertype en kleurverdeling.

Met een zonnebril gaat het best goed.
Hopelijk heeft Robert hem zelf niet meer op als hij terug is met vakantie en ziet hij ook hoe slecht leesbaar het forum is.

qua leesbaarheid (lay-out) een nachtmerrie
Lastig dat je er niet tegen kan.
Ik ben nu ongeveer vanaf 9 uur bezig met het uit picasa ophalen van foto's en het in mijn verslag opzoeken en plaatsen van de url's .
Er mankeert niets aan de zwarte letter op de witte achtergrond.
Ik ben alleen suf aan het worden van de vele zich herhalende handelingen.
klik op bewerk van je bericht
scroll naar de verdwenen foto
plaats je cursor daar
ga naar de backup pdf en kijk welke foto bij welke tekst stond
ga naar tweede beeldscherm
zoek in picasa de foto op klik aan en klik op url copieren.
ga terug naar andere scherm
activeer je cursor
wis het img icoontje
klik op foto invoegen
plak url
etc
etc
etc
Ben bij bericht 840, dus over de helft.
Pffffffffffff

Goed bezig Baggeraar.

Voor rust aan je ogen is een zwart veld en witte letters heerlijk.
Maar het is voor iedereen waarschijnlijk verschillend.
Het zou erg mooi zijn als je zelf kan kiezen wat voor achtergrond je wil.
De lijntjes zie ik nu bijna niet misschien ligt dat aan mijn leeftijd.

Voor rust aan je ogen is een zwart veld en witte letters heerlijk.
OOOOOOOOOooooooooooooHhhhhhhhhhhhhhh

Dat is nogal wat anders, ik vond het al zo vreemd dat wit en zwart de verkeerde kleuren waren.
Nu snap ik jou pas.
Je leest dus ook geen kranten en boeken en bladen neem ik aan.
Op school altijd blijven zitten, want lezen ging niet..............;););););)
Sorry hoor , je kan er maar last van hebben, lijkt me onprettig want heel de wereld heeft nu eenmaal zwart op wit.
(het heet tenslotte niet voor niets zo)
Het vorige forum was ook zwart op wit. kon je dat wel zelf veranderen?

zojuist weer een honderd tal foto's gewist uit mijn album.

Het enige wat ik ken met een zwarte achtergrond was dat je vroeger in Autocad veelal met een zwarte achtergrond werkte, maar dat had te maken met de vele verschillende kleuren van verschillende lijnen en lijntypes waar je mee werkte.
En ja dan werkte een zwarte achtergrond veel fijner dan een witte.

900 en nog wat berichten en een groot deel van de inhoudsopgave doen het weer.
Ik ga aan het bier, ben het wel weer even zat.

Bij het oude forum was wat hier wit is de lichtblauwe kleur onder en boven je invulvak bij berichtopmaak.

Zou een pedaalemmerzak wat zijn net voor je scherm? of zijn die alleen in het groen?

haha of oranje
Ik maak op www.mijnalbum.nl een nieuwe map aan.
Het linkje ervan plaats ik in het betreffende draadje dan ben je zo klaar.

Laatst bewerkt:
ik heb de bouwverslag van de ss great eastern ook alle foto s terug gezet op myn eigen manier , dit verslag was het niet erg moeilyk.

Laatst bewerkt:
Zo kom je er wel erg gemakzuchtig vanaf Bertus.
Wel, zoals het er naar uitziet, alle misvormde fotolinks wissen, maar geen nieuwe foto plaatsen.
7 (ik schrijf: zeven) berichten heb je zo gedaan, en dan niet de moeite nemen het verslag te repareren?

Reuze jammer hoor.

In mijn geval gaat het om 1 bouwverslag (Wetbike) waarvan de fotolinkjes gebroken zijn, foto's voor andere verslagen worden gehost door andere sites. Bouwverslag van de Q-Boat zijn enkel de eindfoto's verdwenen.
Ik wacht af wat forumbeheer gaat doen want ik heb niet zoveel zin (en tijd) om de foto's terug te plaatsen.

Zo kom je er wel erg gemakzuchtig vanaf Bertus.
Wel, zoals het er naar uitziet, alle misvormde fotolinks wissen, maar geen nieuwe foto plaatsen.
7 (ik schrijf: zeven) berichten heb je zo gedaan, en dan niet de moeite nemen het verslag te repareren?

Reuze jammer hoor.
Lekker makkelijk, dat had ik jaren eerder moeten doen, voortaan worden al mijn bouwverslagen zo.
Heb net even bij andere verslagen gekeken ik denk dat 80% van de foto's niet is te zien, tenminste op mijn smartphone niet.
Op mijnalbum kan je trouwens ook maar 2 gb kwijt.
Ben nu al dik over de helft, als dat vol is gaan aan het begin de foto's toch weer weg.

Met mijn smartphone verstuurd

Laatst bewerkt:
Back