Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gaat het op ten duur niet vervelen?
je kan bijvoorbeeld niet echt jumpen.....
1 van de grootste voordelen in mijn ogen is de bodemspeling....
Zeker met de off-roads is er echt bijna overal wel te rijden , dat is met een 1/10 of 1/8 vaak anders
Afstellen wordt ook als makkelijker gezien omdat je dat in feite maar 1 keer hoeft te doen en vervolgens zelden of nooit meer..
Iets wat bij een nitro wel elke keer moet ... Mij maakt het niet uit , ook de big-scale wordt regelmatig bijgesteld hier![]()
Ik kan je niet geheel gelijk geven.
Ik rijdt al 4 jaar Nitro 1:8 en mijn truggy rijdt waar een Baja vast komt te zitten. Goede schokbrekers(met progressieve veren) doen het werk hetzelfde als die op een bigscalezitten.
En wat betreft het afstellen, ik heb mijn Inferno al in geen maanden hoeven bijstellen, en nee dat is niet omdat er niet mee gereden wordt(voor de slimme opmerkingen)
Greetz
Jim
Dan stel je waarschijnlijk niet zulke hoge eisen als het gaat om afstelling/performance![]()
Als je (nagenoeg) het maximum uit een motortje wil halen zal je altijd af moeten stellen , vaak zelfs meerdere keren op 1 dag. Nitro motoren zijn nou eenmaal gevoelig voor weersveranderingen
Zeker als je rijd tijdens wedstrijden , dan is het vaak nog ff snel bijstellen onder het pitten/tanken..
Dat je met een truggy verder kan komen als een baja snap ik ook wel , 4wd vs 2wd dan is de winnaar van te voren bekend
Als je ff puur naar bodemspeling kijkt kom je met een big-scale gewoon net ff wat verder.
waarom kiezen mensen voor bigscale?
veel mensen roepen om het afstellen. is dit alles ? ik denk het niet....
dus vertel. waarom nu juist bigscale???![]()
Verders mis ik de actie met bicscale, in verhouding met een nitro is een bigscale maar een lompe bak waar maar weinig meet te doen is.