Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ieder zijn ding,heeft allebij wat vind ik.maar topic was waarom bigscale ,en is nu bijna waarom geen nitro geworden![]()
En ze gaan er zelfs voor staan en zeggen rijd tegen me aan, of onder me door. En ze gaan telkens voor me staan :evil:
Het is toch te gek voor woorden dat ik me weg laat jagen door een aantal snotapen? Sommigen ouders stonden er ook bij, maar die vertikken ook wat te zeggen. Ik zelf waarschuw ze de hele tijd dat ze erbij uit de buurt moeten blijven, maar het helpt niet veel.
Maar ik laat me niet zomaar wegjagen omdat een aantal kiddies er met de tengels aan willen zitten. Ik zal de volgende keer wel wat harder optreden en eventueel de ouders aanspreken dat als het mis gaat, het ook goed mis gaat.
En dan kunnen ze wel een lulverhaal ophangen van hier mogen kleine kinderen spelen, het was een b
hoouwput, alleen nu een vlakke, en er is nooit een levende ziel te bekennen, alleen als ik die auto uitlaat. Ook de ouders horen verstand te tonen.