Niek, vanuit dat gezichtspunt heb jij natuurlijk gelijk.Niek zei:Als het nou mogelijk was om gewoon even stil te hangen, en rustig een paar kilomtertjes verticaal te zakken, hadden ze geen hitteschild nodig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niek, vanuit dat gezichtspunt heb jij natuurlijk gelijk.Niek zei:Als het nou mogelijk was om gewoon even stil te hangen, en rustig een paar kilomtertjes verticaal te zakken, hadden ze geen hitteschild nodig.
Het zal je toch wel duidelijk zijn dat dit mij duidelijk is. Ik probeer via een simplificatie het makkelijker te maken, namelijk je stopt er iets in en dat komt er weer uit.maarten zei:Het is ...
Ik weet het , dat is een ramp bij mij. Daar ben ik dan ook dislecties voor.Kijk zelf nog even je 'geopperd, resulteert, wordt, inderdaad' etc. na
Omdat er geen onderstel en bandje het houdt bij een landing met een snelheid van 100.000 kilometer per uur.Bertus zei:Maar wat ik dan weer niet begrijp waarom maken ze de shuttle niet veel gladder?
Bij dit soort simpele vraagstukken niet.Bertus zei:Maar soms moet ik me er bij neer leggen dat het gewoon zo is.
Niet dom maar onwetendBerto zei:... Diegene die een vraag stelt is maar even dom ...