WACO SRE 1/6

Hoi Kim, je zou ook kunnen gebruiken:

Pattex Secondelijm Ultra Gel
* secondelijm in gel-vom, op basis van cyanoacrylaat.
* met rubber verrijkt voor een sterkere en flexibele verlijming.

Pattex Lijm Repair Extreme
* Flexibele lijm voor extreme condities en bijna alle materialen.
* Bestand tegen trillingen, spanning en water.
* Is transparant en reukloos.

Het ziet er netjes uit, wordt een schitterend dashboard (en kist),
veel plezier met de bouw verder, ik blijf `t volgen,

Vr, groet, Ram6

Bedankt Henri en Ram6!
Er zijn ook een aantal dingen die op het dashboard moeten worden geplakt, zoals drukknopjes en de radio. Dat betekent op de foto plakken. Wat voor lijm is daarvoor het meest geschikt? Die schakelaartjes waren gewoon hout op hout, maar dit is zeker anders.

Voor de radio zou ik een stukje foto wegsnijden zodat je goede hechting hebt.
Drukknopjes e.d. zou ik met een pennetje maken en een gaatje boren in het dashboard.

Hey Kim je maakt er wel werk van ,van het instrumentenbord
welk type/merk radio's zit er in ??
misschien kan ik je close upfoto's bezorgen (indien nodig)
images

bij een Garmin gns430 licht het scherm al dieper de druk knoppen liggen iets op het front en dan heb je nog de draaiknoppen die een heelstuk naar voor komen.
voor deze drukknoppen, zou ik in lagen werken en de knoppen 2 keer afdrukken uit knippen en op een stukje zwartgespoten balsaplakken van bv 1mm
ps. ik moet zeggen dat afbeeldingen Googelen ook goeie afbeeeldingen opleverd.

Laatst bewerkt:
Bedankt Eric.

Ja, ik weet het, ik maak er werk van, terwijl er bij de F4C wedstrijden niet eens naar gekeken wordt... Maar ja, de binnenkant moet ook op schaal vond ik.

De radio ga ik geen groot werk van maken, sorry. Gewoon de foto van de echte erop plakken, op een balsa blokje. De GPS die los bovenop het dash staat maak ik er denk ik niet in.

Bedankt Eric.

Ja, ik weet het, ik maak er werk van, terwijl er bij de F4C wedstrijden niet eens naar gekeken wordt... Maar ja, de binnenkant moet ook op schaal vond ik.

De radio ga ik geen groot werk van maken, sorry. Gewoon de foto van de echte erop plakken, op een balsa blokje. De GPS die los bovenop het dash staat maak ik er denk ik niet in.

Kijk zo mag ik dat graag horen "go the extra mile" niet nodig voor F4C maar toch er voor gaan.

Maarja dan die radio toch weer jammer dat die een beetje afgeraffeld gaat worden, maar goed we wachten het af.

Zal niet zeuren je bent tenslotte Nederlands Kampioen Sportschaal en dat geeft toch :worship::worship::worship: status .

Oja voor ik het vergeet Evert mag ook meedoen.

Ton

Weer even een knopje draaien...

dashboard11005.jpg

Die komt straks op het luikje in het dashboard, wat klaar is om erin geplakt te worden, compleet met nepscharnier:

dashboard11008.jpg

dashboard11009.jpg

Ja, dat is toch wel een contrast met die schakelaartjes ... alsof de piloot een plaatje uit de brochure heeft geknipt van de radio waarvoor hij aan het sparen is. ;)

En dan moet je weten dat Kim ruzie met z'n vrouw had over of het handschoenvak-knopje hol of bol was. :D

Maar ik begrijp wel dat je geen zin hebt in die radio ... kan je ook later nog doen, toch?

Die radio kan -moet- beter Kim!
Nu je zo goed bezig ben, moet dit ook nog wel even goed gedaan worden.
En als je er een beetje 'simpel' van wordt laat je het even liggen en doe je alvast een ander klusje.

Klasse werk!

Hoi Kim, helemaal met Wouter en de rest eens. Begin even aan iets anders, komt het dashboard straks wel weer!

Staan de knoppen op de radio echt onder een hoek of komt dat door de lens? Als ze niet onder een hoek staan en je besluit om de radio er in 2D op te plakken, heb je misschien wat aan onderstaand plaatje:

Garmin_GNS_430.jpg

full

(in PS de knoppen recht gezet)

Grt, Ram6

Laatst bewerkt door een moderator:
Back