Het is nu toch wel aftellen geblazen, heb er wel 2 gevoelens bij:

maar toch ook wel een beetje

.
Genoeg emotioneel gedoe

, tijd voor een update:
Dit weekend heb ik het achterdek dichtgelijmd en de verschansing geplaatst, beide met stabillit express. Oh bijna vergeten, ik heb ook nog een stukje lood geplaatst onder het achterdek.
Toen maar eens naar de bogen op het achterdek gekeken, revell had de bogen naar mijn gevoel veel te hoog gemaakt. De bogen waren niet mooi in een lijn met het schip:
Sorry droop even je foto lenen(hoop dat er geen copyright opzit
)
Na wat buigen in warm water zijn ze ongeveer een halve millimeter lager komen te liggen, dit verschil zie je duidelijk. Bij de echte zijn het ook maar hele ''vlakke'' bogen.
Op deze foto is ook te zien dat er nog een soort bescherm deel boven de lieren zit:
Hier heb ik ook een beginnetje aangemaakt:
Als laatste had ik problemen met het gewicht, ik moest een accu zien te vinden die ongeveer 40 woog. Vanmiddag bij de modelbouwwinkel geweest en 4 AAA cellen gekocht, gesoldeerd en krimpkousje eromheen. En klaar was de accu van 43 gram. Er moet zelfs nog een beetje lood bij.
Nog wat ''zwem'' fotos:
Verder is ook op de fotos te zien dat ik nog wat roest heb ''gemaakt'', ik ben hier nog niet tevreden mee maar wordt aan gewerkt.
Gr robin
p.s. binnenkort (als het water wat minder ruw is) even wat fotos schieten met alles erop en eraan.