Walkera Ladybird micro quad ervaringen topic

Ik heb nog wel een devo 4 mode 2 zender te koop staan op dit forum. Stuur me maar even een pm-tje als je interesse hebt. Mag voor weinig weg.

@redman. Volgens mij is die spectrum wel uitgerust met een mindere gyroscoop. Ik meen maar 3-axis. De originele 6-axis.

Correct me if I'm wrong...:-)

Volgens mij hadden ze de verkoopaantallen wel kunnen vertienvoudigen als ze ook futaba, spectrum, turnigy etc hadden ondersteund. Ik heb al zo veel mensen gehoord dat ze wel zo'n ladybirdje willen hebben, alleen niet weer een extra zender.

@ Dylan Is dit een verise 1 of 2? Versie 1 geeft volgens de fabrieksopgave slechts een bereik van 30 meter en versie 2 gaat naar 100 meter. Kan mij voorstellen dat bij een slecht gericht antenne of met veel storing in de buurt het bereik drastisch omlaag gaat.

Hoi Marco899.
Ik durf jou niet te zeggen welke versie het is.
Maar vermoedt dan versie 1
Het betreft een groen kleurige QR Lady Bird met Devo 4 zender.
Hij kreeg het toestelletje gisteren ook niet in stunt mode.
Ondanks de juiste manier van hoe te doen.
Het zendbereik van zijn Lady Bird was echt om te huilen, want 10 meter is echt niet ver kan ik jullie zeggen.
Misschien heeft hij een maandagmorgen gevalletje.
Het koste hem overigens ook erg weinig centen zo'n setje van HobbyCity.

Wat die 100 meter ver weg vliegen betreft met een Lady Bird.............
Ha ha ha ha ha ha.............
Die persoon zou IK wel ens van dichtbij willen meemaken die dat kan zonder het toestelletje te doen laten Crashen omdat het dan gewoonweg totaal NIET meer te zien is als super klein stipje.
Dus laat staan wat dan nog te zien is tussen het verschil van kop en kont van die Lady Bird.
Dus 100 meter is behoorlijk overtrokken.Ha ha ha ha
Zelf vind ik 50 meter al behoorlijk tricky.
Maar wellicht bedoelde de persoon dat zijn Lady Bird nog steeds zendcontact heeft bij 100 meter afstand.
Dat zal het wel zijn vermoed ik.

@redman. Volgens mij is die spectrum wel uitgerust met een mindere gyroscoop. Ik meen maar 3-axis. De originele 6-axis.

Correct me if I'm wrong...:-)

Volgens mij hadden ze de verkoopaantallen wel kunnen vertienvoudigen als ze ook futaba, spectrum, turnigy etc hadden ondersteund. Ik heb al zo veel mensen gehoord dat ze wel zo'n ladybirdje willen hebben, alleen niet weer een extra zender.

Er komt een Ladybird kloon aan die gekoppeld kan worden aan echte zenders: Heli-Max 1SQ Quadcopter

Het koppelen gaat via een anylink module, die je aansluit op de trainer poort.

Ziet er echt gaaf uit.
Die wil ik wel erbij hebben.
Maar zou die als BNF kunnen binden met mijn Walkera Devo 8-s zender?
Vast niet he?
Of zou het bindbaar kunnen zijn met mijn Spektrum DX6i?
Iemand een idee?
Vind de body echt vet.
Vr Gr D

Heb ze een mailtje gestuurd.
Wil wel zo'n losse 1SQ canopy voor op mijn QR Lady Bird.
Zodra ik antwoord heb van die gasten laat ik dat hier wel weten.
Vr Gr D

Dat is een nette prijs.
Maar zie ze voor veel minder staan via Ebay.Com inclusief verzenden. (precies dezelfde versie als die van Quartel)
Kans is er dat je moet bijbetalen ivm douanekosten, maar kans is ook heel klein ivm het best wel kleine formaat pakketje in deze situatie.
Kun je rond de 50 euro klaar zijn.Scheelt nogal met die Quartel.
Enige manko: je moet minstens 2 weken wachten.
Vr Gr D

Het verschil tussen de V1 en V2 is aan de buitenkant bijna niet te zien.
Of het nu een groen of een rood kapje is maakt dus niet uit.
Op het printplaatje van de V2 zitten twee aansluiten voor een update.
Door middel van de UP-02.;)

Grtz Marco.

Kan niet wachten tot de mijne binnen is. Ik hoop deze week maar het kan maar zo nog drie weken duren met die chinezen.

Kwam deze leuke ook nog tegen Hubsan H107 X4 Mini Drone (2.4Ghz Edition) - HeliPal voor slechts $39,90

cool... ga denk ik die voor mijn meisje kopen... die kleine van HK zijn niet in mode 2... :mad: en ze wilt uiteindelijk ook mijn spul kunnen vliegen..:p maar om nu meteen mijn zender in de handen te geven en mijn spul te laten vliegen...:rolleyes:

150 euro voor een kadotje vind ik een beetje over the top.. maar 40 dollar.. :cool:

Goeie keuze Dutch die QR Lady Bird.
Je hebt er al van mogen proeven met de mijne afgelopen zondag.
Het is dat jouw duifje nog niet kan vliegen, want anders had ze die van mij wel mogen proberen.
Vr Gr D

cool... ga denk ik die voor mijn meisje kopen... die kleine van HK zijn niet in mode 2... :mad: en ze wilt uiteindelijk ook mijn spul kunnen vliegen..:p maar om nu meteen mijn zender in de handen te geven en mijn spul te laten vliegen...:rolleyes:

150 euro voor een kadotje vind ik een beetje over the top.. maar 40 dollar.. :cool:

Ja ja voor je meisje een 40 dollar ding en zelf met een dure vliegen:rolleyes::Fade-color

Back