Walkera Ladybird micro quad ervaringen topic

hahaha jep..
de hexa en hal mag ze voorlopig niet mee vliegen, na het kleintje mag ze de ragquad proberen..

die van WLToys zijn trouwens te binden met de turnigy 9X. maar als ik die scoor moet ze met mijn zender vliegen en kan ik niet vliegen, van de andere kant is ze dan wel mijn zender gewend..
of misschien moet ik toch maar de Graupner weer eens pakken..

Of misschien eens een Walkera Devo zender scoren Dutch.
Die Devo 7 of de Devo 10 schijnen erg aantrekkelijk geprijst te zijn.
Walkera is bij lange na niet meer de Walkera van vroeger met hun knake spullen en knake materialen.
Ze hebben een behoorlijke inhaalslag gemaakt.
Hoor nog regelmatig mensen praten dat Walkera sucks.
Zo praatte ik vroeger ook, maar sinds ik met Walkera Micro CP heli's vlieg en die Devo 8-s zender gebruik horen ze mij niet meer klagen.

Heb jarenlang met Spektrum zenders gewerkt.
Gebruik er nog eentje, maar oh oh oh, wat heeft mij dat bakken schade aan toestellen gekost afgelopen zomer omdat mijn andere Spektrum zender shit had met signaal verlies.
De Blade mcp-X was ook grappig, totdat de Tail Blow Outs kwamen en de spare parts van alle Horizon Hobby Micro heli's schuw duur zijn.
De Blade 130-X was een leuke heli maar die staart.....Arrghhhhhhhhh shit en hell op aarde.
En die Blade Nano CP-X...........Ik waag mij er niet eens aan.
Dan nog 10 keer liever de Walkera Mini CP.

Nee, al met al dikke lof voor Walkera.
Daar leren ze tenminste van hun produkten en dat vertaald zich tegenwoordig in wat ze op de markt zetten.
Daar kan zelfs een anti-Walkera persoon niet omheen.
Bij Horizon Hobby laten ze hun klanten de shit oplossen met net vrijgegeven produkten.Shame on them so bloody much!!
Ben er helemaal klaar mee.
Vr Gr D

cool... ga denk ik die voor mijn meisje kopen... die kleine van HK zijn niet in mode 2... :mad: en ze wilt uiteindelijk ook mijn spul kunnen vliegen..:p maar om nu meteen mijn zender in de handen te geven en mijn spul te laten vliegen...:rolleyes:

150 euro voor een kadotje vind ik een beetje over the top.. maar 40 dollar.. :cool:

Dacht net even de V939 bij Helipal te bestellen, maar dan krijg je naast de $39,- ook nog $24,- verzendkosten erbij. Als je dan ook nog de pech hebt dat je invoerrechten en BTW moet betalen dan kun je volgens mij net zo goed voor €79,- bij Quartel een Walkera Ladybird halen. Grootste nadeel van die Devo 4 vind ik dat je niet met een switch van 3d naar normaal kunt overschakelen.

Gebruiken mensen die functie vaak om de heli weer te stabiliseren nadat ze de weg kwijt zijn bij het 3d'en?

[update] Ik heb net de v939 via Ebay besteld. €37,- inclusief verzenden. Nu nog 2 weekjes wachten voordat ik uhumm mijn zoon ermee kan vliegen.

Laatst bewerkt:
Ik wil er ook een voor de winter :D. Had normaal een mini helicoptertje thuis voor als het slecht weer was, maar die heb ik alweer gesloopt ;).

Dit is een perfecte vervanging daarvoor!

Hoi BasTijs........
Even om Vincent bij te vallen: graag je verhaal hoe en wat te doen betreffende het FPV verhaal van de Lady Bird.
Ik heb daarnet al gekeken op You Tube en potdomme het is dus heel goed mogelijk om te FPV vliegen met een Lady Bird.

Zelf wil ik gaan FPV vliegen, maar het hele FPV gebeuren is nog knake nieuw voor mij.
Weet al wel dat ik een Fat Shark bril ga gebruiken.
Vliegmaatje van me heeft er ook zo'n eentje en bevalt hem zeer goed.
Hou ons aub niet langer in spanning BasTijs.
Graag je relaas!!
Vr Gr D

FPV ga ik ook op de ladybird maken en heb ik al liggen. Enige is nog de wide angle lens die onderweg is. Alles heb ik bij fpvhobby vandaan. Moet alleen nog even kijken of ik op 5.8ghz of 2.4 ga vliegen. Eerst kijken of de 2.4 storing geeft icm de zender.

Vet!!!
Ook jij goed bezig!!
Ik ga dit op de voet volgen.
Ben potdomme nog helemaal een newbie op het gebied van FPV.
Dus ben me op dit moment flink aan het inlezen.
Maar er is nogal flink veel info over dus ik ben nog even druk bezig.
Wil het FPV gebeuren eigenlijk eerst op een Team Black Sheep QuadCopter in combinatie met een DJI Naza set up uitproberen.
Maar ben ook daarmee nog drukdoende om de juiste webshops te vinden binnen de EU om het spul vandaag te halen.(liefst binnen Holland of anders Duitsland)
Heb helaas erg slechte ervaringen met bestellingen van grote en dure pakketten van overzee. ( Amerika en China )
Vr Gr D

Hoi allen,

Ik ben dus die gene met de ladybird met een devo 4 die maar 15 meter ver ontvangst heeft en het is dus inderdaad een versie 2.
Zijn er meer mensen die daar slechte ervaringen mee hebben ?

@ Erwin > Tot nu toe doet mijn dx6i het beter ;)

Groeten Sander

Ha ha ha ha.........Sander.
Jij gaat hopenlijk toch niet jouw Spektrum DX6i zender vergelijken met een Walkera Devo 4 zender??
Ha ha ha ha ha ha.
Jij malle kerel.
Vr Gr D

@ Erwin:

Neehj tuurlijk niet maar je mag er wel iets meer van verwachten dan meter of 15 :)
Dit weekend nog maar eens keer testen.

gr Sander

Jemig, ik ga helemaal enthousiast worden door deze post... mhmmm lady bird...

Weet iemand waarom staat er overigens op de Walkera site voor de QR V2 een bereik van 100 meter en op verkoop sites 30 meter ?

Laatst bewerkt:
ik heb net geprobeerd mijn ladybird v2 met devo4 in stunt mode te zetten, maar het wil maar niet lukken... meerdere keren de manier uit het boekje geprobeerd maar hij wil maar niet rood/groen knipperen...

maar ik heb geen devo 7 maar een devo 4, en daar moet het op een bepaalde manier inschakelen om te veranderen...

inmiddels zo ver dat ik hem in modus om heb gekregen, de groene led brand nu ipv de rode. maa rmet hoveren hier in de kamer merk ik nogsteeds dat ie zichzelf stabiliseert. klopt dat? is het nu puur zo dat ie nog wel stabiliseert, maar dat ik wel loops kan? dacht dat de stabilisatie helemaal werd uitgeschakeld of heb ik het mis?

volgens mij stabiliseerd hij zich nog steeds maar als je een volle stick geeft flipt hij automatisch en stabilseerd hij daarna zichzelf weer. stoere flips doen zonder moeite! :)

haha ja, net geprobeerd, stick vol in de hoek is inderdaad de eerste keer een reactie van wow!! maar zie hem met dit licht niet genoeg, en daardoor 1 propje al iets gebogen:) morgen in vol licht nog maar eens proberen!

Back