Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar als de accu de enigste is met zo'n stekker, waarom veranderd u dan niet de stekkers op de accu naar het systeem wat u al gebruikt als ik vragen mag?
toch nog ff hierop reageren: als je een account aanmaakt bij de HK dan krijg je óók diezelfde prijs.Omdat ik (blijkbaar) een paar keer op die pagina op de site van HobbyKing geweest ben, krijg ik nu een speciaal aanbod: € 38!![]()
Geen antwoord, maar ik zou verloop alleen gebruiken tijdens laden. Niet in een toestel, extra spanningsverliezen en extra points-of-failure.... is een verloop van 4mm goudstekker (HXT 4mm) naar XT60 stekker ergens te koop. ...
Minstens een 60watt soldeerbout, of meer.... Als het niet te koop is moet ik zelf het verloop gaan solderen ...
Gebruik één hoog- en één laag-stroom type voor je vloot, accu-spanning is niet relevant, e.e.a. ook afhankelijk van wat je collega's gebruiken.... connectors zijn en de informatie daarover ontbreekt bij de specificatie van accus en vliegtuigen? Dat maakt het (bijna) onmogelijk om de accu met de juiste connector bij een nieuwe kist te kopen.