Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom neem je niet een outrunner? Veel minder last van warmte, veel meer koppel, draait je propje moeiteloos rond. Wel een iets grotere uitdaging om één te vinden met voldoende KV, maar ook dat valt wel mee, zie bijvoorbeeld deze, deze of deze.
Die eerste heb ik, die heeft een goede regelaar nodig - de Turnigy Marine ESC's kunnen deze motoren niet bijhouden op 3S en gaan stotteren. Die tweede, de SK3, heb ik de 750KV motor van geprobeerd maar wegens slecht langzaam draaien weer verkocht (was voor in een sleper), maar dat probleem heb je met een speedboot natuurlijk niet.
Deze motoren zijn allemaal in het EU Warehouse gevonden, wel alle drie op backorder geloof ik.
Ik heb tot nu toe prima ervaringen met outrunners!
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=35394&aff=492672
al gedaan voor m'n nitro auto, was stuk en daardoor moest ik een nieuwe motor van 100 euro moest kopen, hebben ze ook al 50% van gesponsordje pa en ma eens lief aankijken met een voorschot en als argument dan kost het minder verzendkosten en ik heb goede cijfers op school etc etc![]()
sinterklaas idd maar had ik al meegenomen in m'n "begroting" hahaha en kerst, dat blijft bij ons altijd bij een kerstboom, versiering en een etentjeSinterklaas en kerst komen er ook weer aan he![]()
en hé wat kom ik hier tegen! Turnigy HeliDrive SK3 Competition Series - 2839-3600kv (450 size heli) (EU warehouse) 3600KV, 6 polen, 550W
alleen gaat 550 Watt genoeg zijn?