Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat zou het anders uitmaken?
kijk en als je dan dit ziet, is deze motor eigenlijk wel perfect, alleen dan geen 29mm motor maarja wat zou het anders uitmaken?
dat is ook zo maar eerste jaar (zowiezo) geen wedstrijden varen en anders een andere accu.700 watt meer betekent ook dat je accu sneller leeg gaat. dus of je dan met de accu restricties de volle 5/6 min per heat haalt vraag ik me dan af.
Vuistregel is dat je prop niet groter kan/mag als de diameter van je motor.
Hoe groter je schroef hoe meer water ie kan verplaatsen, dus uiteindelijk meer snelheid![]()
nja je zit met gewicht restricties dus denk niet dat je boven de 3300mah ofzo uitkomt weet nie hoelang je daarmee kan varen zonder je lipo te ver leeg te trekken. maar hierkomen vast antwoorden op van anderen![]()
Gr Thom Aka archer
Gewoon een 4-polige 36x56~60mm nemen uit de XK serie bij hobbyking.
Geen motoren uit de KD serie aangezien die maar 2-polig zijn en snel heet lopen.
Een 28mm zou ik ook niet doen , hoe lang je can ook is je legt het uiteindelijk altijd af tegen het koppel van een 36mm.
28mm motoren zijn leuk voor mooie lichte en vooral lichtlopende riggers of de kleinere bootjes , ga je richting de 70cm met een mono blijf dan gewoon bij de 36mm.
Een 28mm ook al is ie 4-polig ga je al heel snel te zwaar belasten.