Wat doet de modelbouwer voor dekost?

Storing monteur bij een groot staalbedrijf aan de kust.
Repareer alles waar een stekker aan zit, van koffiezetter tot besturingscomputers.
Heleboel tijd verknald aan het bouwen van motorregelaars en de ideale acculader.
Nu druk met leren vliegen.

Ik zit nog lekker op school!! op het HBo en doe elektro techniek!! ga nu naar me 2de jaar toe :D daarnaast werk ik in het weekend in een winkel beetje van alles verkopen :)

Tot December 2002 was ik werkzaam in de logistiek. Sinds December 2002 was ik partime huisvader (WW en soms via uitzendburo werken) en vanaf February zit ik in de ziektewet, ik wilde perse als 43 jarige de jeugd nog iets voordoen maar na 6 uur werken deed mijn rug niet meer mee. Krijg nu speciale training om mijn rug sterker te maken. Over enkele weken hoop ik weer volledig beschikbaar te zijn voor de arbeidsmarkt en kan cq mag ik weer opzoek naar nieuw werk.

Ik werk op het academisch ziekenhuis Maastricht als producent audiovisuele producties. :?
Wat inhoud dat ik allerlei video,audio en interactieve programa's maakt.
Het leuke binnen onze kleine dienst (2 man) dat we bijna alles in eigen beheer doen zoals camera,montage, programeren en van cd-roms en programa opzet.
Ik doe dit werk nu zo'n 7 jaar, hiervoor heb ik zo'n jaar of 10 als techneut bij verschillende AV-bedrijven gewerkt waar ik hoofdzakelijk met professioneel en broadcast video/audio apparaatuur werkte.
Dit hield in het installeren en onderhouden van studio's en editruimtes en het repareren en servicen van alerhande av-apparatuur.
Hiernaast doe ik nog wat freelance werk in de hier boven genoemde functies, zei het met mate anders hou ik geen tijd over om te vliegen en te bouwen :wink:

Ik ben nu 18 jaar. Werk momenteel 43 uur :roll: in de week bij de Lidl om mijn hobby’s te bekostigen. Waaronder modelvliegen wat ik nu zo’n 7 jaar doe.
Vliegen heeft me altijd al geïnteresseerd dus vandaar dat ik na het behalen van mijn VWO-diploma een poging gedaan heb om tot de Nationale luchtvaartschool (NLS) te worden toegelaten. Dit is gelukt :lol: !! Ik begin 1 Januari. Dan is het 18 maanden hard studeren, maar dan heb ik wel de baan waar ik altijd al van heb gedroomd 8) .

Roy

gerard_nl zei:
wat veel ict-ers hier en nog steeds allemaal aan het werk ? lucky jullie.

inderdaad veel ICT'ers.
Waaronder ikzelf.
Ben nu 5 jaar systeem- netwerkbeheerder bij een automatiseringsbedrijf in Amersfoort.
Daarvoor 10 jaar werkzaam geweest bij Lucent technologies (eerst Philips, toen APT toen AT&T en toen Lucent). Eerst maken van prototypes van telecomm.apparatuur, later ICT afdeling.

Robert.

Zo als zo velen krijg ik niet wat ik eigelijk verdien.

12.5 jaar in de telecom branche en nu al weer 3 jaar uitdenker en uitvogelaar in de multimedia kiosk branche.
Daar bij ben ik ook opgeleid als expert voor het enhancement van LCD schermen actief en passief.
Model bouw doe ik met tussen pauzes zon 20 jaar.

net vier jaar industrieel ingenieur elektronica (ontwerpen, gèèn ICT :wink: ) achter de rug. Nu nog een jaartje lucht- en ruimtevaarttechnologie bij doen. Altijd handig met die hobby :)
Werken? Nee, nog niet, dank u...

Hier nog iemand die in de ICT wereld actief is.
Ik ben nog maar 2 jaar van school en ondertussen een jaar actief als programmeur.

Ik zit op de HTS en doe daar werktuigbouwkunde. Verder heb ik naast school 2,5 jaar bij BMW Ekris gewerkt (auto's wassen, poetsen en ook rijden :lol: )
Nu werk ik zaterdags voor een schoonmaakbedrijf waar ik een broodfabriek schoonmaak.

shift-on-the-fly

Ik ben 26jaar en sinds mijn 16e jaar werkzaam op Scheepswerf de Merwede in Hardinxveld.
Daar heb ik eerst een paar jaar in de sectiebouw gewerkt en nu ben ik sinds 3 jaar werkvoorbereider.

Mijn vooropleiding is mavo, bemetel en een voortgezette opleiding scheepsbouw.
Nu ben ik bezig met werktuigbouwkunde.

Ik ben redelijk technisch en als ik iets niet weet zorg ik er voor dat ik het ga leren.

Momenteel ben ik bezig met het maken van de USS Missouri in schaal 1:144.
Hij is dus 187 cm lang.

Ik ben ook actief in de modelauto's.
Ik heb een FG in de uitvoering Honda Accord.

ik heb eerst een jaar als monteur gewerkt in een metaalconstructiebedrijf ,daarna heb ik in een voledig geautomatiseerd voedingsbedrijf gewerkt als operator waardoor ik intresse kreeg in de automatisatie .
Nu ben ik al 6 maanden een opleiding automatisatie (pneumatica,hydraulica,elektriciteit,relaissturingen,plc:S5 en S7)aan het volgen waarvan ik nog ongeveer 2maanden moet doen .
Daarna kan ik terug gaan werken. 8)

werk bij automat als schoonmaker.... (cool baantje he?? :) ach ben pas 15 en ik moet toch ergens geld verdienen aan deze geld verslindende hobby)

oh en ik maak nog wat websites soms voor mensen.

Ik werk bij een Nederlandse luchtvaartmaatschappij met de groen-blauwe T :wink: als Avionica Engineer op de Engineering afdeling. Ik hou me bezig met alle boordcomputers, vliegtuigsoftware, electro en overige electronenapparaten in de kist. Daarnaast hou ik me bezig met het analyseren van de zogenaamde "blackboxen" ofwel de Flight Data Recorders en Cockpit voice recorders.

Leuke job, met leuke collega's. 8)

ben 16, heb net mn havo diploma en heb nu als vakantiebaan aquaria poetsen bij een vissenwinkel in Enschede :D

ik ben 15, vakantiebaantje in de bloemenverdeling.
Sgool (hoe schreef je dat ook al weer :?: :wink: ) 4e jaar havo.

en heb nu als vakantiebaan aquaria poetsen
Aangezien ze beide nog leven ik ook, maar dan onbetaald.

Groeten Laurens

:evil: :evil: nou ik effe tussen de meeste ict lui .
werk al 8jaar in de koeltechniek (gemiddeld 40 tot 60 uur in de week en das geen geintje) eerst 3 jaar leerlingmonteur geweest en op de avondschool mijn monteurs diploma gehaald toen mocht ik officieel aan koelinstalaties sleutelen (stomme milieu regeltjes :wink: ).
daarna nog twee jaar avondschool gedaan om mijn service diploma te halen .
al met al in de tussentijd 6 diploma's gehaalt alleen al voor de koel techniek.

Wordt saai: ICT -er.

Werk voor een detacheringsbedrijf ( Sogeti ), en werk als programmeur/analist.
Ik doe onderhoud en beheer van bestaande systemen.

Back