Wat is de eerste RC auto die jij ooit hebt gereden?

Begonnen toen ik 12 was met een Nikko buggy.. Daarna een Nikko Tyfoon.
En na een pauze van een jaar of 12 verder gegaan met een Tamiya TB-02
Verder een hele reeks gehad en nu inmiddels RC vrij..

ik ben begonnen met ene van de chineese monstertruck!!!!

daarna een nikko rock n runner gehad

kan geen plaatje vinden en link naar marktplaats mag niet...

toen vond ik het helemaal geweldig toen ik met de nitor auto van een vriend had gereden (protech promax rs)
en toen de firestorm 10t

Een link naar marktplaats mag best om iets duidelijk te maken maar niet om je spullen te verkopen.

Begonnen met Slash 4x4.
Ik ben van plan een Rustler VXL chassis te kopen
en hem om te bouwen tot Rustler 4x4 V-Twin

Een Graupner/Kyosho mercedes G-Wagon. Bijna helemaal van aluminium gemaakt. Daarna een tamiya B2B Sidecar en toen een Tamiya Fox.

Allemaal klassiekers nu maar toen ik 13 was wist ik dat nog niet en heb ik er vooral mee gereden.

mijn eerste rc auto kon alleen naar voren en achteren :rolleyes:
later een rc monster truck gekocht (merkloos en nikko style)

mijn eerste echte rc auto was een Tamiya TT-01

Mijn eerste RC (dus zonder draadje eraan).
Was een Nikko blackcat 4wd die ik kreeg met mijn communie (1989).

Ik heb hem nog steeds en hij werkt nog goed.

Ondertussen ook een paar "echte" rc auto's erbij en bezig een vliegtuig te bouwen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja bij mij begon het met nikko aan een draadje maar ik werd gek van het er achterna lopen dus ik dacht ik knip dat draadje door maar dat werkte niet haha (toen was ik vijf:p) En toen mn eerste tamiya buggy het type weet ik niet meer. Toen de traxxas slash toen een brushless erin.En nu maak ik almere onveilig met mn brushless cyclone d4 en mn rustler vxl :)
Groetjes Mathijs

Een nikko ofzo...

een beetje goeie was en is mijn slash, en daar blijft het wel bij. waarom een nieuwe kopen als je hem nog zo ontzettend ver kan tunen enzo.

tn_xlarge_Marui_TA04_Bolink_026.jpg

tamiya samurai.
Wat een ding

Die had toch een ketting aandrijving?
Naar mijn weten was dat geen Tamiya maar een Marui, een oude kamaraad van me had er ook 1.

Die had toch een ketting aandrijving?
Naar mijn weten was dat geen Tamiya maar een Marui, een oude kamaraad van me had er ook 1.

lang geleden, was in 1987 ofzo, was toch altijd zeer zeker van dat het een tamiya was, maar nu ik het beter uitzoek heb je inderdaad gelijk.

Op dat moment was ik 7 ofzoen heb toen echt geleerd dat goedkoop duurkoop was.
Was zo blij als een kind toen ik deze kreeg op mijn verjaardag, aangezien mijn vrienden van toen allemaal van die RTR dingen hadden die hard liepen.
Maar bij een crash of een ongeluk was die van mij altijd degene die het overleefde.

ketting aangedreven en echt een kick ass ding!

begonnen met een taiyo ferrari testarossa met niet draadloze besturing,toen een paar prullebuggy,s.Nu een tamiya scania, een tt-01, een ansmann mad rat, t2m nitro
MVG Bernd

Back