Hi,
Na jaren van geen tijd, ben ik nu echt van plan om toch te leren modelvliegen.
Het topic 'Zender kiezen' en behoorlijk wat andere topics hier, heb ik doorgelezen.
Maar de vraag: wat het meest gebruikte systeem is in nederland (mode 1 of mode 2) is bij mij nog niet duidelijk.
Op youtube, zie ik bij instructie- of demo filmpjes, vooral mode 2 langskomen (bv de boys van Flite Test)
Is het zo dat de club eigenlijk uitmaakt of mode 1 of mode 2 wordt gebruikt ?
Dus als ik naar een andere club zou gaan, heb ik dan kans om te moeten switchen ?
(er zitten een paar clubs hier in de buurt)
Mijn plan is, om eerst een simulator te kopen en daarmee in de winter de basic dingetjes te leren.
Dan naar een club om les te nemen.
Maar ook bij zo'n simulator moet je al kiezen tussen mode 1 en mode 2.
Dus, wat wordt het meest gebruikt in nederland en waarom kiezen voor mode 1 of mode 2 ??
Hoor graag van jullie !!
Na jaren van geen tijd, ben ik nu echt van plan om toch te leren modelvliegen.
Het topic 'Zender kiezen' en behoorlijk wat andere topics hier, heb ik doorgelezen.
Maar de vraag: wat het meest gebruikte systeem is in nederland (mode 1 of mode 2) is bij mij nog niet duidelijk.
Op youtube, zie ik bij instructie- of demo filmpjes, vooral mode 2 langskomen (bv de boys van Flite Test)
Is het zo dat de club eigenlijk uitmaakt of mode 1 of mode 2 wordt gebruikt ?
Dus als ik naar een andere club zou gaan, heb ik dan kans om te moeten switchen ?
(er zitten een paar clubs hier in de buurt)
Mijn plan is, om eerst een simulator te kopen en daarmee in de winter de basic dingetjes te leren.
Dan naar een club om les te nemen.
Maar ook bij zo'n simulator moet je al kiezen tussen mode 1 en mode 2.
Dus, wat wordt het meest gebruikt in nederland en waarom kiezen voor mode 1 of mode 2 ??
Hoor graag van jullie !!