wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Een Graupner MX16 met GR24 (ja teveel kanalen ;)
En een fatshark attitude (alleen de headset/receiver)

Kerstman was erg vroeg

Mooi ding

Wat voor controler zit daar bij?

"with 2pcs 2208 motors and V3 gimbal controller,sensor"

Maar ik kwam hier ook een tevreden gebruiker tegen, dus we proberen het maar:)

Ik wil met m'n FPV F450 ook kunnen filmen met een gimbal, dus deze lijkt me voor het geld ideaal.

2 stuks was €128:p

track&find GPS device

Een track&find GPS device om mijn Multi terug te vinden mocht het fout gaan ;)

waterdicht
2,5m nauwkeurig
400u standby
iPhone App
Android App
Online webportal....

Nu is hij altijd weer te traceren en werkt gelukkig ook met een prepaid kaartje ;)

GPS_Assets_Tracker-GL200.jpg

Laatst bewerkt:
Pelicase 1650 van marktplaats.

lCWMtVj.jpg

1. De pelicase op de favoriete vliegplek. Stof en waterdicht.

FORDP4X.jpg

2. Het bovenvak biedt ruimte aan alle lipo's, statief, diverse antennes, gopro, gps etc. Alles gesorteerd in plastic bakken. Er is ruimte voor nog meer bakken, bijv. met gereedschap en reserveronderdelen.

S5QPBQB.jpg

3. Tussen het boven en ondervak zit een stevig stuk polycarbonaat.

MMY8ezE.jpg

4. Het ondervak biedt ruimte aan de TBS discovery, fatshark en de zender. Het geheel is omgeven met schuimrubbermatras, in de toekomst wil ik het nog netter maken.

Een track&find GPS device om mijn Multi terug te vinden mocht het fout gaan ;)

waterdicht
2,5m nauwkeurig
400u standby
iPhone App
Android App
Online webportal....

Nu is hij altijd weer te traceren en werkt gelukkig ook met een prepaid kaartje ;)

GPS_Assets_Tracker-GL200.jpg

Krijg je zo geen last van storingen? Je tracker maakt immers gebruik van het GSM signaal

@Tasz

Nee,
de tracker staat standaard uit vwb de communicatie (anders loopt je sim ook leeg qua data en dat kost geld). Zodra de Multi 'lost' is start je de app en roep je hem op. Dan maakt hij de fix (duurt ca 30s) en dan meldt hij tot op 2,5m nauwkeurig waar hij ligt.

@Tasz

Nee,
de tracker staat standaard uit vwb de communicatie (anders loopt je sim ook leeg qua data en dat kost geld). Zodra de Multi 'lost' is start je de app en roep je hem op. Dan maakt hij de fix (duurt ca 30s) en dan meldt hij tot op 2,5m nauwkeurig waar hij ligt.

Maar dan nog staat hij toch in contact met het gsm netwerk?
Anders kan je hem niet oproepen toch?

@Tasz

Klopt wel maar niet met 'hoog' vermogen. Als hij geen data hoeft te melden is het signaal laag qua vermogen. Het is een beetje zoals je gsm die je bij de antenne houdt van je autoradio, zodra je gebeld gaat worden hoor je plots de storing, zo lang hij standby staat hoor je doorgaans niets...
Daar komt bij dat je hem uiteraard niet op of aan de GPS antenne van de multi moet hangen ;)

@Tasz

Klopt wel maar niet met 'hoog' vermogen. Als hij geen data hoeft te melden is het signaal laag qua vermogen. Het is een beetje zoals je gsm die je bij de antenne houdt van je autoradio, zodra je gebeld gaat worden hoor je plots de storing, slang hij standby staat hoor je doorgaans niets...
Daar komt bij dat je hem uiteraard niet op of aan de GPS antenne van de multi moet hangen ;)

Gaaf. Mooi ding dus voor op een multi

Ziet er gaaf uit maar de prijs liegt er niet om zeg!
Heb zelf 1 van 35 euro die perfect werkt ook met simkaart.
Even naar toe bellen en je krijgt de coördinaten via de sms gestuurd.

Pff durf het zo niet te zeggen... staat niets op. Maar werkt wel.
Dan wel geen android of ios maar het belangrijkste is dat ik mijn multi terug kan vinden.
Hij is niet zo nauwkeurig als de jouwe maar geeft een goede indruk waar je moet zoeken.

GoPro Black gekocht tijdens Black Friday bij Best Buy, collega in de US heeft hem opgepikt en een andere neemt hem de 19e voor mij mee naar Amsterdam, prijs was $240.

En o ja, ik ben nieuw hier, heb twee weken geleden een phantom gekocht die ik nu nog met gopro 2 vlieg, Gimbal (Tarot T-2D) is al binnen, nu de black nog!

Laatst bewerkt door een moderator:
GoPro Black gekocht tijdens Black Friday bij Best Buy, collega in de US heeft hem opgepikt en een andere neemt hem de 19e voor mij mee naar Amsterdam, prijs was $240.

En o ja, ik ben nieuw hier, heb twee weken geleden een phantom gekocht die ik nu nog met gopro 2 vlieg, Gimbal (Tarot T-2D) is al binnen, nu de black nog!

De hero3 black neem ik aan ? Dat is wel een heel leuk prijsje namelijk voor de GoPro :D. Voor dat geld kan je inderdaad nog wel even wachten.

Mooie combo de Phantom met Tarot. Ga je veel plezier mee beleven. Ben benieuwd naar de eerste filmpjes.

Back