wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Ja, sorry, Hero3 Black, was een "Doorbuster" aanbieding (oftewel idiote Amerikanen die allemaal een winkel tegelijk binnenstormen). Gelukkig gaf de site van Best Buy ook de mogelijkheid online te reserveren en op een rustiger moment op te halen!
Ik ben ook zeer benieuwd wat voor beeld hier uit gaat komen, ook met de GP2 en alleen dempers er op zijn de resultaten best behoorlijk, dus hier verwacht ik zeker wat van!

Eagle Eyes diversity switcher:
dXpnC5b.jpg

Kiest het beste video signaal van de twee beschikbare inputs, en stuurt dat door naar 4 outputs.

me 2de mini in de maak :banana:
als de eerste in reparatie zou zijn .. je weet nooit

wil mini#1 op 5.8videolink en graupnermx16 2.4 gaan vliegen
en mini #2 op 1.3videolink en ezuhf gaan vliegen
kijken wat me het beste bevalt :D

danny, pak je kleine video zender met een ezuhf lite? dit ga ik ook proberen heb zon 150mw van readymaderc besteld.

Zenmuse voor de gopro met upgrade moederboard voor de phantom en 4 carbon props.
Afgeprijsd van 565 naar 249 euro. :rolling::p:D:rolling:

Hobbyking Super Kinetic 815 :

Super Kinetic Aerobatic Sport Glider Airplane EPO 815mm (PNF) (EU Warehouse)

Ik had spijt van de verkoop van mijn eerste versie(s) Kinetic, dat ik deze móest bestellen toen 'ie vorige week in het EU warehouse uitgebracht werd. Die eerste versie vloog zo rete strak ! Het waren 1 op 1 kopieën van de alom geprezen Multiplex Merlin.

Deze tweede versie ziet er nog beter uit. Er is beter over nagedacht zoals de vleugenbevestiging, de koeling, de toegang tot de compartimenten, kwaliteit vd stickers, etc. Nu ook gelijk met een hele lading spare parts (!)

Het is een kleine zwerver slash pilon racer op 3S, kan niet wachten om 'm de lucht in te sturen ! Aanradertje voor achter in de auto.

http://youtu.be/swRZJM7Zv3Q

Syndrones Syn 600 :)
Gistren binnen gekregen direkt aan begonnen.
Komt een NazaV2 op met Gps en een zenmuse gorpo gimbal..

edit_preview.php

edit_preview.php

Die is al een tijdje geleden verkocht :)
Ik hou van verandering en zeker van het bouwen!
Moet iedere avond kunnen prutsen anders verveel ik me rot..

Nos steeds aan het wachten op Esc's voor de Hobbyking X650. Toch maar besloten ook een kleine Quad te gaan bouwen met een Hobbyking KK2.1 :D

Nu weer wachten wachten wachten.......

ZMR-XPOWER-P2-4-Axis-ARF-Barebone-Frame-Quadcopter-Carbon-Fiber-X250-08.jpg

Graupner mc16 hott + smartbox voor me nieuwe y6 machine (met een vliegduur van minimaal 40 tot 45 minuten met zenmuse h3-2d ;) )
Toffe en ondergewaardeerde zender.. Met ingebouwde speaker, en wil de smatbox wegwerken ala mc20. Dus 2 schermen in de zender :cool:

Kadootje gekregen voor de nieuwe y6: Een graupner electric air module!

Ook 8 regelaars gekocht: 6s tot 50amps

Wacht nu tot de juiste motoren in stock zijn....
Kabel en klein materiaal is ook besteld.. Kan bijna beginnen met de bouw!
Wil hem voor de sneeuw klaar hebben..

Back