wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Ziet er cool uit Roni! Heel andere stunts mogelijk dan met een quad

Thom: waar had je de Afros vandaan? In EU warehouse waren ze niet op voorraad

Ben trots op je Dave.
Ik ook niet, lag plat met een migraineaanval.:oops:

Veel beterschap gewenst hoor van hieruit.
Ikzelf lig ook nog altijd plat van de pijnstillers door een kaakontsteking sinds een dag of 9 nu.
Vooral tegen de avond is het bijna niet houdbaar en werken de pijnstillers niet echt meer.
Maar dankzij GTA 5 en dubbele porties pudding en pizza trek ik mer er wel door heen elke nacht en dag :)

Thx..........de kwakzalver zegt kan tot 3 weken duren voor het over is.
Dus nog eventjes dus........maar goed vrijdag rij ik weer naar polen dus de vodka zal daar het werk van de pijnstillers wel overpakken :)

Dan komt het vast wel goed Dave, sterkte.

Vandaag de uhf op de Phantom gemonteerd en de osd met gps.

full

full

Wat is de zenmuse mooi he!.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn DJI Naza-M V2 + GPS combo binnen voor een scherpe prijs van 225- euro, nu ook een nieuwe frame besteld bij HK de 'H4 Copter Multi-Rotor Quadcopter Frame 470mm', voor ongeveer 45.- euro incl. verzend kosten.

Dit model biedt aardig wat ruimte voor het wegwerken van kabels en het plaatsen van apparatuur. Wat ik alleen nog mis is het canopy, maar daar ga ik wel iets voor verzinnen. Ook zijn de armen na het verwijden van schroefjes inklapbaar, ook op wat verzinnen, iets van een snel spanner wat je ook op fietsen tegenkomt bij zadels en wielen.

full

Wat is de centrale unit van de DJI NAZA trouwen erg klein, het is veel kleiner dan ik mij voorstelde, oh regen een KK2 zijn van elkaar geen vrienden! Zie de corrosie op de pennetjes.

full
full
full

Vandaag "polymorph" besteld. Ik hoop er gemakkelijk beugeltjes en houdertjes mee te kunnen maken.
Het is nog afwachten hoe bruikbaar het is.

Hmm das wel handig!

Hoe zwaar is dat spul ?

Hier zie ik dat het tegen 100 graden kan ?, smeltunt 62 graden ?
Vreemd... Of is dat 100 graden lucht en 62 graden in water ?

Mooi spul! Wat kost zoiets per (kilo?)

Er is nog een variant die zelf uithard en zwart van kleur is (naam natuurlijk weer kwijt)

Vandaag "polymorph" besteld. Ik hoop er gemakkelijk beugeltjes en houdertjes mee te kunnen maken.
Het is nog afwachten hoe bruikbaar het is.

Thanks voor de tip! Ik gebruik dit in een soort plaatvorm. Je knipt dan een stuk uit , legt het in het water en dan kun je het vormen. Vervolgens bij het drogen word het weer hard.

Maar bij een haarscheurtje en hoog frequentie trillingen breekt het super snel. Dus vooral voor quadcopters kan ik het niet gebruiken.

EN LET OP!!!!! Ik had er een steuntje van gemaakt voor in de auto... maar door een dag flinke zon is dat dus helemaal gesmolten. Wellicht kan dit ook bij jouw korrels... Test dat even goed!!!!

Ik heb het spul uit jouw filmpje wel direct besteld... :)

Back