Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Er staat nergens in de voorwaarden dat de lipo`s in een heli gebruikt MOETEN worden .
Over t algemeen zegt men , na 2 jaar kan je ze kiepen , dat is dus niet waar .

Haha, ja, daar heb je dan ook wel weer 100% gelijk in.

Maar als je geen startbox hebt, of geen 235 verschillende ontvangers die allemaal nog een voeding zoeken, of 25 vliegtuigjes die allemaal gelukkig zijn met een laagbelastte LiPo...

Dan kun je ze als helivlieger dus wél weggooien...

;)

Groet, Bert

Zoals ik al aangaf: de een verwacht gewoon iets anders van zijn lipo's dan andere. En daar kan je nog heeeel veeeel berichten over vullen. En weggooien doe je alleen als ze niet meer aan je verwachting voldoen. En bij de een is dat 7 jaar en bij de ander 2 jaar.

... die 850 mAH voor de T Rex 250,
die vlieg je geen 2 jaar,
da gaat de 250 niet meer veilig de lucht in,

maar voor de verlichting van mijn Bell
doet die het sinds zo 'n 5 jaar prima,
brand de hele dag, ha ha

Groet
Uwe

die align 850 zijn idd niet zo super. na een jaartje stevig gebruikt te zijn in de trex 250 was het meeste fut er wel van af voor gebruik in de trex.
en het laden ging ook steeds moeizamer ( zijn ondertussen echt op want het laden duurt gemiddeld nu zo een 4 uur, 10 min laden op 1c de rest pruttelt hij vol op 0.13 mah )
maar gebruik ze intussen nog steeds voor indoor vliegtuigjes.
deze zijn ondertussen ook al 5 jaar oud.

Deze,

alleen nog de rode Canopy
de Edge bladen
en 'n paar stekkertjes en kabels,
verder is (hoop ik maar) alles binnen

verdere informatie komt op
"Bouwverslagen" te staan
en als die klaar staat voor maiden
begint een nieuwe draad "Gaui X7" in >helikopters-electro specifiek<

full

Groet
Heli-Uwe

Laatst bewerkt door een moderator:
NIET te stoppen die Uwe..

Gefeliciteerd man...;)
(rechtstreeks bij je "eigen" dealer gekocht??)

..helaas niet bij mijn "t'huis dealer" Dagobert,
hun hebben eerder klanten voor auto's, boten, vlieger en heli's tot 450er,
vervolgens bij Sam gekocht..

Groet
Uwe

Na lang HEEEEEEEEEEEEEL lang wachten is ie toch onderweg....sterker nog hij ligt bij "inklaring" te schiphol...... na al heel lang bezig te zijn vanaf vorig jaar November.:(

Ik was er eigenlijk een beetje klaar mee en me "bouwdraadje"staat al een hele tijd stil maar zal hem binnenkort maar weer eens updaten.

Ik wilde en er moet een 4 bladskop komen voor mijn in aanbouw project Agusta en deze kop, die nu dus bij Inklaring ligt, wilde en MOEST ik gewoon hebben want vind hem gewoon prachtig om te zien.
Maar omdat deze kop haast of niet meer leverbaar is heb ik ondertussen vele contact gehad met de leverancier en deze op zijn beurt met de producent en nu is deze "4" blads kop speciaal voor mij gemaakt.(de 3 en 5 blads koppen waren nog wel te leveren maar 4 blads niet)

Dus deze is onder weg en zo kan ik weer eens verder met mijn bouwproject de Augusta 109.
Foto-SUUJGKJE-D.jpg

Ik zat nog te overwegen om een andere kop te bestellen van Vario o.i.d. maar me oog was nu eenmaal op deze kop gevallen en deze Moest het worden koste,wat kost.

Binnen kort meer in me draadje:
tt-agusta-a109-trex700e-f3c-mechaniek

Laatst bewerkt door een moderator:
al open gedaan ook Freddie ??
voor jou ook veel plezier mee !!

...................................................

hoi Eddie,
morgen halen,
en dan eerst maar met familie overleggen, jij weet het ...

Groet
Uwe

Back