Wat is jouw lievelingsmerk?

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Wat is je lievelingsmerk en waarom?

En ga NIET discussieren over het merk, eigen mening!

Mijn mening is HPI, goede kwaliteit en mooie auto's :twisted:

Als je het een een poll gaat zetten ben je morgen nog niet klaar...

En ik denk dat je daar weer van die langdradige discussies over krijgt die zeeeer snel offtopic gaan!

mijn merk graupner, waarom: de wagens die hun maken zijn duurzamer dan welke dan ook.

ronnie

Beste RCers. ik vind het (sorry) beetje vreemde vraag, nu denk je het ene maar als je dadelijk over een paar maanden, jaar een andere auto koopt vind je dat merk weer top.

ik moet zeggen dat ik alles wat gewoon kwalitatief goed is, mijn voorkeur krijgt, en op het moment zijn dat Corally en Schumacher.

Groet Robo

Als jij dat vindt, vind ik het best. Maar dat geldt voor jou, maar andere mensen vinden een merk een topmerk en willen waarschijnlijk niet anders :roll:

Kwil me er niet mee bemoeien. maar nu lok je zelf een discussie uit agorias. en dat is iets wat je niet wilde,

mijn mening hoor :D

whahaha tja ik moest me zelf er ook al op letten om er geen tegenwoord op te geven, want er zou geen discusie komen ;)... dus bij deze, stuur wel een PBtje ofzow

Groet Robo

Zet dan maar op slot Robert, et is jouw forum, jammer, ik zou wel willen weten wie welk merk goed vind... Het wordt niet gewaardeerd, gooi maar weer opslot.

Agorias zei:
Zet dan maar op slot Robert, et is jouw forum, jammer, ik zou wel willen weten wie welk merk goed vind... Het wordt niet gewaardeerd, gooi maar weer opslot.
Zo blijft de sfeer ook goed he :cry:

Hpi: rijd ik zelf zeer tevreden over.

FG: weet niet of het een goed merk is,
maar als er zoveel rijden zit het wel goed.

er zijn heust nog wel meer merken die ik goed vind.

Dennis [W zei:
]
Agorias zei:
Zo blijft de sfeer ook goed he :cry:

Ja, hallo! Ik probeer een topic te openen en na een paar antwoorden komen die opmerkingen weer! Zelfs Robert vindt het sh!t dus het hoeft al niet meer! :evil:

ja,

ik ben erg tevreden over Mugen Seiki,
ik had eerst een tamiya die vindt ik wat minder

en met andere merken heb ik gn ervaring
groet Robert

Back