.
Dank je Kjel
Maar als ik nu de vleugeltip bekijk en vergelijk met je driezijden aanzicht en foto’s van het origineel, dan zie ik dat Black Horse de vorm van de vleugeltip eigenlijk fout had. Black Horse heeft de vleugeltip van de Wedell Williams meer een druppelvormige vorm gegeven terwijl het eigenlijk een meer symmetrische halve cirkelvorm had moeten zijn. Ook zou de koorde van die halve cirkel iets langer moeten zijn. Nu wil ik je natuurlijk niet nog meer werk aanpraten

, maar je bent nu toch zo lekker bezig en het zou het aangezicht van de vleugel helemaal perfect maken

. Het is maar een kleine aanpassing

.
Je hebt helemaal gelijk
Moet daar wel bij aantekenen dat de vier Wedell Willams model 44`s onderling toch enigzins verschillende modellen waren.
Ze werden continu doorontwikkeld en alleen van de Wedell Williams Model 44 Miss Louisiana raceno. 92 zijn al verschillen te vinden op vroege en latere foto`s.
O.a. een verschil in de motorbeplating en de beschildering van de neus vallen direct op.
Op onderstaande plaatjes zijn de verschillen tussen de drie meest bekende Wedell Williams Model 44 goed zichtbaar.
Het zijn de raceno. 44
Miss Patterson, raceno. 92
Miss Louisiana en raceno. 121
Red Lion / Gilmore.
De ARF van Black Horse is afgewerkt als de no. 121 Red Lion / Gilmore.
In het vooraanzicht valt de stand van de landingsgestel poten op.
De Red Lion / Gilmore en Miss Patterson hebben de poten dicht bij de romp en 'scheef' staan.
Mijn Miss Louisiana heeft de poten verder in de vleugel en recht daaronder staan:
Wat dat betreft heeft Black Horse de verkeerde versie gekozen voor de ARF Red Lion / Gilmore...
En dat komt mij juist prima uit want het zijn wel de poten van Miss Louisiana
De vleugeltips en dan met name de vorm van de ailerons zijn ook niet gelijk bij de Wedells:
De ailerons van de Red Lion / Gilmore en Miss Patterson hebben een recht doorlopende achterlijst.
De ailerons van Miss Louisiana heeft een knik en is daardoor en stuk groter qua oppervlakte.
En dan de opmerking van Kjel over de vorm van de tip.
Dat is precies zoals je zegt en ga ik zeker aanpassen.
op onderstaande plaatje is nog te zien dat de stand van de poten van het landingsgestel ook hier anders is.
Bij de Red Lion / Gilmore en Miss Patterson staan ze vrij recht en bij Miss Louisiana schuin naar voren.
Ook hier heeft Black Horse de verkeerde versie gekozen voor de ARF Red Lion / Gilmore...
En dat komt mij alweer prima uit want het zijn weer de poten van Miss Louisiana
Verder is ook goed te zien dat de verspanning bij Miss Louisiana ook anders is dan bij de Red Lion / Gilmore en Miss Patterson
Dank voor de opmerking/tip Kjel

Ik ga er mee aan de slag.
Verwacht dat de poten voor het landingsgestel trouwens volgende week al bezorgd worden.
Groeten, Ramses
.