Wedergeboorte Graupner Cirrus (Opknapdraadje)

Johan een setje stabilo helften heb ik wel voor je. Ik zal ze apart leggen.
Die console kun je best makkelijk van depron maken, heb ik ook gedaan bij een kap waar dat niet meer bij zat. Je ziet het verschil met origineel nauwelijks.

ok ja is goed arjan leg maar apart voor mij zijn die wel goed arjan?? alvast bedankt en ik zie je in hoeven:yes:

@japie nadat ik de vleugels vanaf boven openmaakte om de vleugelpennen te vervangen schrok ik zo:schrik: van hoe dat opgebouwd was of eigelijk volgegoten :yes:en dat kon jij en ik ook niet zien vanaf de buitenkant japie:nooo: rondom de vleugelpennen was het allemaal een grote blok hars ja en nu kan ik best n klein beetje bouwen maar hier is helaas geen beginnen meer aan en wacht liever todat ik n fatsoenlijke set tegen het lijf aanloop geduld geduld:grin:

nou om eerlijk te wezen als ik niets aan kan komen ga ik dat zeker!! overwegen jaap:yes:deze zwever mag gewoon niet ontbreken in mijn vintage colektie :nooo::wink:

Acro met een Cirrus

Gefundenes fressen fur Cirrus-maniakken.
70er 80er Jahre Retro-Segler
Zo te zien kunnen een paar kleine wijzigingen
met kennis van zaken aan het origineel kan
een Vintage kist upgraden tot een jonge Jan van Gent.

Laatst bewerkt:
Dank je Aurectar,

Had de plaatjes alreeds gezien, maar nog niet de tekst gelezen. De profielkeuze en V-stelling opgeslagen en zal worden gebruikt bij de bouw van mijn eigen CIRRUS. Top !

Groet, JH

Mocht er iemand hier op het forum een nieuw setje vleugels of stabilodelen gaan bouwen laat het dan even weten. In ruil voor foto's van de bouw in dit draadje stel ik dan een setje originele kunstof wortelribben beschikbaar van Graupner.

Groeten,

Johan

Ps. Volgens mij heb ik nog 2 setjes liggen, dus dat worden mooie bouwverslagen hier ;-)

dat ziet er goed uit!:grin: en ook nog zonder stoorkleppen! hij gebruikt de elerons als stoorkleppen:yes: en ik kan jully vertellen dat dat bij mn andere zwevers die ik heb gehad werkte dat ook perfekt, en ook ik ben benieuwd wie hier n mooi bouwverslag gaat maken van n prachtig set stabilodelen en vleugels waren er maar mooie freespakketten van:yes:

Back