oke de dodge was even een proefje of deze hier zou lukken om te plaatsen , nu dit gelukt is kan ik terug eens foto's maken van de crew cab als deze volledig gemonteerd is en zo een update hier bij dit forum te plaatsen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je hebt toch ook internet.Weet er iemand of Verkerk - modelbouw in de faling is of zo ?
Kan de website niet meer vinden want wilde er nog wel een en ander bij bestellen .
Hopelijk nog ergens de verstralers te kunnen vinden , anders zijn de pro bars die aan het bouwen ben , een verloren zaak aan het worden .
Mvg,
Steve
Je wilt teveel in 1 keer Steve . Begin bij een basis op bouw van een truck. En werk van daar uit verder. En wat je zelf niet kan. Laat dat door iemand anders doen.
Precies, ik had ook net met mijn eerste truck.. Iedereen mogen normaal foutje gemaakt maar komt altijd oplossing... Take time and don't give up!Ik lees vrij veel, overal en nergens. Als ik met de electro bezig ben, staat de tablet op pc nabij. You-tube is mijn grote vriend, want van zien, leer ik veel. En soms moet je durven, gaat het mis. Dan ff vloeken en tieren en opnieuw doen of nieuw kopen en dan gelijk vragen van hoe en wat.
Maar belangrijkste is durf en geduld.
En wat anderen daar van vinden, stap er overheen. De meeste bedoelen het goed.