Ha, verhuist! Goed zeg!...Gr Bas
Hoi Bas,
Ja, het verhuizen is gelukt, maar heb even vluchtig het draadje doorgenomen en heb gemerkt dat sommige fotos missen of juist op een verkeerde plek zitten.
Maargoed dat laat ik ff zo staan totdat er een opmerking gemaakt wordt dat een foto niet klopt. Want daar is JUIST een bouwverslag voor nodig, nietwaar?....;-)
Goed, om terug te komen op jouw vraag over dat ijsbak plastic:
Werkt goed als je overheen spuit. Dat spul is heel dun, denk bijna een fractie dunner dan een 80 grams A4tje. Die krijgt zn oppervlakte stevigheid door de vouwen die erin zitten. In mijn geval de 'boog/ bolling' van de Flap oksel.
Heeft een matte laag, enig wat je moet doen is goed ontvetten met desnoods een zeep oplossing.
Wat lijmen betreft, kleeft als een ziekte als een paar druppels CA tussenin wordt gegooid.
Je moet wel intuitief zijn om zoiets met CA aan te brengen.....dus in positie houden en dan de eerste randen aanhechten met CA....en zo voorts.
Loshalen nadat CA is aangebracht resulteerd in gescheurd materiaal.
Ik had er ook al gedacht 1.5mm balsa beplanking aan te brengen met G4, maar de 1.5mm balsa is veeeeels te dik. Spatie is heel miniem tussen Voorlijst Flap en Oksel.
Ik heb geen andere benaming dan oksel,....zal er wel wezen.