Welke auto na een TT-01E

Ik heb nu een TT-01E en wil wel een stapje hoger. Ik rij op parkeerplaatsen en misschien in de toekomst ook op een circuit. Maar welke auto is nou aan te raden na een TT-01E? Ik denk dat die TA-05 nog een beetje in de beginners klasse zit. Of heb ik dat verkeerd? Misschien eerder een M-03? Wat raden jullie me nou aan?

ta-05 kan je ook meekomen/meedoen met wedstrijden en is al een stuk beter en ook meer afstelbaar dan je tt-01e
nog beter zou zijn een tamiya trf of rdx phi e.d

En waar is die Tamiya TRF het goedkoopste? Op rcmart.com staat er wel een voor zo'n 350 euro. Is er ergens nog een goedkopere?

Hoeveel types van die Tamiya TRF zijn er wel niet? Ik zie steeds weer een ander. Dan weer de 415 dan een heel ander type namelijk de Evo III 3 surikarn edition. Zit er wel een logica in?

voor zover ik weet
trf 414 in verschillende versies
trf 415 is de oude die heb je ook weer in verschillende versies msx ms enz.
trf 416 is de nieuwe die heb je ook in wce

ik heb nog nooit een trf gezien met rode alu delen,het is altijd tamiya blauw.
vandaar dat hij ook zegt super raar chassis van tamiya.
misschien is het wel geen tamiya alhoewel er wel tamiya staat op een van die alu delen.

Dat is een TB EVO 3 een speciale Surikarn versie in het rood gewoon orgineel Tamiya en dus geen super raar chassis. Niks mis met dat chassis en een Limited edition.. Normaal is een Tamiya inderdaad blauw die TB Evo 3 niet...

TB EVO X zijn de cardan aangedreven chassis
TRF 41X zijn de snaar aangedreven chassis

Laatst bewerkt:
Tis een Tamiya, dus in principe zou ik ja zeggen. Maar kijk eens op de gebruikelijke sites, die hebben niets van dit type. Toch denk ik dat de meeste winkels wel de onderdelen kunnen bestellen, je zult alleen waarschijnlijk iets langer moeten wachten als je iets specifiek van deze auto kapot rijdt.

Persoonlijk ben ik een grote fan van cardan aangedreven auto's, maar daarin ben ik waarschijnlijk 1 van de weinige :-)

Denk dat ik in jou geval zou gaan voor een TA05R. Die is super gangbaar, zeer veel opties, wordt veel mee gereden, ook op de diverse circuits.

Ps, in de tekoop sectie staat een hele mooie van Defty..

Laatst bewerkt:
Moet het eenTamiya zijn ?
De verkrijgbaarheid van de onderdelen van dergelijke TRF auto's is toch wel wat minder. Misschien is een Xray T2R-pro wat ?

Maar ik zie wel dat bij die Tamiya TA-05 en die Xray T2R-pro dat de pinion en de spur gear helemaal bloot liggen. Als daar nou een steentje tussen komt zijn ze dan niet stuk?

Op die evo 3 bedoel je, heb hem nog nooit in het echt gezien, maar nee denk niet dat daar een kapje opzit. Dat heb ik tenminste nog nooit gezien bij de betere/snellere on road electro's.

Waar wil je ermee gaan rijden dan ?

Back