Ik snap de ophef niet; ik vind het een zeer legitieme vraag. Kennelijk zijn er meerdere die met de vraag over de juisten bandenkeuze rondlopen, want er is na deze vraag een aparte topic over gestart. Topic titel zou iets anders geformuleerd kunnen worden, dat wel.
Ik volg dit forum nu een 9 maanden, en ben volgens mij nog geen informatie over bandenkeus voor een truggy op een kunstgras baan tegengekomen. En als die in het verleden al is gegeven, zal de informatie behoorlijk achterhaald zijn. Bijvoorbeeld doordat de baan gladder kan zijn geworden (er groeit nu wat mos buiten de ideale lijnen bijvoorbeeld), en er zijn weer nieuwe banden op de markt gekomen.
Een ander aspect is: hoe verkeerd kan het zijn dat een paar keer (bijna) dezelfde vraag gesteld wordt? Niet iedere zoekactie zal tot een bruikbaar antwoord leiden, zelfs voor de doorgewinterde forummer. Laat staan voor de meer practisch ingestelde medemens, die liever naar iemand toestapt met een vraag dan dat hij het zelf allemaal opzoekt. Je kan alles wel zelf altijd perse willen uitzoeken, terwijl 3 muisklikken verder iemand de sleutel in handen heeft. Of de jongere garde, die net komt kijken, en nog uitgelegd moet worden wat een spur en pinion is.
Tot slot, er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden.

P.s., van de zomer komt er volgens de planning nieuw kunstgras in Purmerend, en zal er vermoedelijk weer meer grip zijn.