Ik neem aan dat je in t vliegen ook veel tijd stopt?
Lijkt me toch stug dat je na 5 minuten al succesvol bezig was met loopings, rolls etc. Ik deed dat ook binnen 5 minuten maar dan wel gevolgd met 'n harde klap hehe

Nagenoeg iedereen die begint met RC wagens heeft binnen 'n week 'n nieuwe voorkant nodig.. Al doende leert men, en is deel van de lol
Ja, varen kost veel tijd. En als je ook nog hard wilt heb je gewoon vlak water nodig. Wil je een grotere en stabielere boot, neem dan 'n supervee27, 'n traxxas villain oid. Proboat blackjack is ook leuk, als je 'n boot voor de fun erbij heb.
Die hype vaart uit 't doosje al tegen de 60! Voor 'n rompje van 50cm is dat natuurlijk verschrikkelijk hard. En ja, met elke boot heb je ook problemen met waterdicht

Elektronica en water zijn nou eenmaal geen vriendjes..
Daarom heb ik in die hype t motortje en regelaar van 'n slash zitten, die zijn waterdicht. Het is echter geen vereiste. Snelheid schat ik nu tegen de 75-80km/h, maar is bijna niet te halen, simpelweg omdat t rompje dan gaat stuiteren. Het model verdwijnt af en toe 'n seconde of 10 onder water, in 1x volgas betekent bij mij nu dat ie de lucht in springt of rolls maakt... Het is dus vooral fun
Iets wat niet kapot kan... Moet je maar duplo halen