Henri Kaper verslagschrijvers 21 aug 2014 #102 Wat is daar lelijk aan dan? ... vindt 'm er vrij normaal uit zien.
wimpy 23 aug 2014 #103 met 2 kolm motors , frezen van alle houten ribben is geen probleem , alleen ontwerpen heb ik geen kennis van , iemand interesse? gtjs wim
met 2 kolm motors , frezen van alle houten ribben is geen probleem , alleen ontwerpen heb ik geen kennis van , iemand interesse? gtjs wim
j.weel 23 aug 2014 #104 wimpy zei: met 2 kolm motors , frezen van alle houten ribben is geen probleem , alleen ontwerpen heb ik geen kennis van , iemand interesse? gtjs wim Klik om te vergroten... Ha dat is niet zo lasting er zijn al zat van deeze modellen dus tekeningen zuller er ook genoeg zijn
wimpy zei: met 2 kolm motors , frezen van alle houten ribben is geen probleem , alleen ontwerpen heb ik geen kennis van , iemand interesse? gtjs wim Klik om te vergroten... Ha dat is niet zo lasting er zijn al zat van deeze modellen dus tekeningen zuller er ook genoeg zijn
wimpy 23 aug 2014 #105 ja tekeningen wel maar je kan ze niet zomaar vergroten he komt meer bij kijken dan dat vrees ik
strutter PH-SAM 23 aug 2014 #106 Deze is net te klein zeker? Project DH 88 Comet Voorloper van de Mosquito! Mooi ding hoor! Groeten, Ralf
Deze is net te klein zeker? Project DH 88 Comet Voorloper van de Mosquito! Mooi ding hoor! Groeten, Ralf
wimpy 23 aug 2014 #107 hoikes, ja iets te klein die van glattcad is 2m en ben ik aan het bouwen maar moet een stuk groter zijn
hoikes, ja iets te klein die van glattcad is 2m en ben ik aan het bouwen maar moet een stuk groter zijn
jan brilman Forum veteraan 23 aug 2014 #108 https://www.flickr.com/photos/dream...Un-ivH8y9-o2vSBF-o2x3iR-oiHH4V-nPiRci-knQDkk/ Of een variant, als het maar niet die geel-blauwe is (beetje op uitgekeken). :? De tekening is besteld bij Welcome to AerodromeRC. De kit moet van Home komen. Ben benieuwd. jan.
https://www.flickr.com/photos/dream...Un-ivH8y9-o2vSBF-o2x3iR-oiHH4V-nPiRci-knQDkk/ Of een variant, als het maar niet die geel-blauwe is (beetje op uitgekeken). :? De tekening is besteld bij Welcome to AerodromeRC. De kit moet van Home komen. Ben benieuwd. jan.
jitze PH-SAM 23 aug 2014 #109 Een DH.83 Fox Moth. Wellicht winter 2015 bij leven en welzijn? Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
jan brilman Forum veteraan 27 jan 2017 #111 Voor de volledigheid. Beechcraft Bonanza G36, schaal 1:5. Tekening van Caddell en Hollock (google dat). (Alle andere projecten (muv. de ARTF Cherokee) worden op de lange baan geschoven.) En onder het stof vandaan. jan.
Voor de volledigheid. Beechcraft Bonanza G36, schaal 1:5. Tekening van Caddell en Hollock (google dat). (Alle andere projecten (muv. de ARTF Cherokee) worden op de lange baan geschoven.) En onder het stof vandaan. jan.
jan brilman Forum veteraan 27 jan 2017 #113 Ja ja nee, klopt, inderdaad, ik vergeet de Strega, die is vrijwel klaar, en die moet uiteraad inderdaad eerst nog helemaal af. En vliegen! (Zie avatar . . . ) jan.
Ja ja nee, klopt, inderdaad, ik vergeet de Strega, die is vrijwel klaar, en die moet uiteraad inderdaad eerst nog helemaal af. En vliegen! (Zie avatar . . . ) jan.
femmo 27 jan 2017 #114 hop dan...mijn doel voor de komende 10 jaar; View media item 231537 gewoon 1 hoor.... Laatst bewerkt: 27 jan 2017
mig 3 27 jan 2017 #115 Van harte gefeliciteerd met uw beslissing! 10 jaar............................................. Groet:Robin
Van harte gefeliciteerd met uw beslissing! 10 jaar............................................. Groet:Robin
Bart83 verslagschrijvers 27 jan 2017 #118 ''The list is long, but distinguished'' Maar een Consolidated PBY-5A Catalina staat wel hoog op de lijst . . . . . wel naar eigen ontwerp natuurlijk. Mvg, Bart
''The list is long, but distinguished'' Maar een Consolidated PBY-5A Catalina staat wel hoog op de lijst . . . . . wel naar eigen ontwerp natuurlijk. Mvg, Bart
mig 3 27 jan 2017 #119 Nu men toch het heeft over de twee "motorige" dames. Als Femmo over 10 jaar "klaar" is met zijn project. Ga ik in die tussentijd nadenken over deze twee
Nu men toch het heeft over de twee "motorige" dames. Als Femmo over 10 jaar "klaar" is met zijn project. Ga ik in die tussentijd nadenken over deze twee