Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is een cmos camera, het beeld zal dus niet geweldig zijn en vooral als het bewolkt is of wat donkerder zal de beeldkwaliteit hard achteruit gaan. De camera zal ook niet goed tegen trillingen kunnen dan krijg je het welbekende jello effect. Beter zoek je naar een mooie ccd camera.
Gopro heeft live av out. Maar gaat de batterij van de gopro leeg heb je geen beeld meer. Is het sd kaartje van de gopro vol heb je geen beeld meer. Soms valt hij zomaar uit, heb je geen beeld meer. enz. Ga voor een simpele fpv camera erbij. De gopro is prachtig om te filmen maar om hem als enige fpv camera te gebruiken wordt door meerdere mensen afgeraden.
FPV vliegen met het beeld van de gopro is namelijk wel heel mooi.
Hugo,
Inmiddels heb ike en GoPro. Laatst aangesloten met de AV-out, alleen zie ik nauwlijks vertraging? Ik snap niet hoe ze bij dat filmpje komen, want op mijn GoPro zou je prima FPV kunnen vliegen....
( niet dat ik dat doe, maar ge snapt)
Typish..
Heb je hem ook al op de tv gericht en dan draaien. Door de tv filmt hij elke keer zichzelf. Daardoor wordt de vertraging zichtbaar. Ik denk dat de gopro een vertraging heeft van rond de 0.2-0.4 seconden.
Mwah, op de video zie je vertraging op vertraging op vertraging, totaal kom je dan misschien op een seconde.Jup. Ik vind het meevallen. 0,2-0,4 seconden? Op de video lijkt het wel een seconde...