Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
moet je eens 1 keer tegen 1tje aan rijden dan doen ze het nooit meer :teacher: :tank:Wartexx zei:En dit is niet echt een domme opmerking maar wel heel iritant.
Van die buurmeisjes die dan op de weg rond staan te springen en proberen achter me gravelhound aan te rennen , of ervoor gaan staan zodat ik door hun benen moet rijden :evil:
dragon9112 zei:moet je eens 1 keer tegen 1tje aan rijden dan doen ze het nooit meer :teacher: :tank:Wartexx zei:En dit is niet echt een domme opmerking maar wel heel iritant.
Van die buurmeisjes die dan op de weg rond staan te springen en proberen achter me gravelhound aan te rennen , of ervoor gaan staan zodat ik door hun benen moet rijden :evil:
Freakazoid zei:Oh, dus als er straks weer in et nieuws komt "Man onthoofd door model helicopter", dan weten we door wie dat komt. :lol:![]()
Roland W.V.A. van Os zei:Ooit eens een keer een beetje ''ruzie'' met een manneke -van zo'n jaar of 10- gehad.
Stond netjes aan de waterkant met mijn dochtertje -was geloof ik 6 jaar- en die mocht effe met mijn NAUTIC (rc-motor bootje van GRAUPNER) varen.
Vraagt dat manneke of die ook mocht, maar ik had dat liever niet (want als er één. . . ).
beter antwoord [niet zo zeer als likken aan je soldeerbout]Satoer zei:"Doet dat nou pijn als je zo'n rotorblad tegen je aan krijgt?"