Welke rare vraag kreeg jij van een omstander?

En dit is niet echt een domme opmerking maar wel heel iritant.

Van die buurmeisjes die dan op de weg rond staan te springen en proberen achter me gravelhound aan te rennen , of ervoor gaan staan zodat ik door hun benen moet rijden :evil:

Wartexx zei:

Van die buurmeisjes die dan op de weg rond staan te springen en proberen achter me gravelhound aan te rennen , of ervoor gaan staan zodat ik door hun benen moet rijden :evil:
moet je eens 1 keer tegen 1tje aan rijden dan doen ze het nooit meer :teacher: :tank:

o nee :wink: heb de zender wel zelf in en uit elkaar geschroeft om hem van mode te verwisselen ! is dat ook maken? tegen een aanrijden? lijkt me niet zo heel goed voor mijn houndie..... maar ja ..... wat doe je ertegen.

dragon9112 zei:
Wartexx zei:

moet je eens 1 keer tegen 1tje aan rijden dan doen ze het nooit meer :teacher: :tank:

Dat moet je niet doen dus....heb ik ervarin mee (staat verder terug al geschreven wat er is gebeurt)

Ooit eens een keer een beetje ''ruzie'' met een manneke -van zo'n jaar of 10- gehad.

Stond netjes aan de waterkant met mijn dochtertje -was geloof ik 6 jaar- en die mocht effe met mijn NAUTIC (rc-motor bootje van GRAUPNER) varen.
Vraagt dat manneke of die ook mocht, maar ik had dat liever niet (want als er één. . . ).

Werd hij een beetje neidig. . . .

Kijk, dan is voor mij de lol er wel af hoor.

Bij het vliegen heb ik gelukkig nog nooit ''rare vragen'' gehad.

Freakazoid zei:
Oh, dus als er straks weer in et nieuws komt "Man onthoofd door model helicopter", dan weten we door wie dat komt. :lol: ;)

Dan heeft hij de gebruiksaanwijzing niet gelezen ! :wink:

Roland W.V.A. van Os zei:
Ooit eens een keer een beetje ''ruzie'' met een manneke -van zo'n jaar of 10- gehad.

Stond netjes aan de waterkant met mijn dochtertje -was geloof ik 6 jaar- en die mocht effe met mijn NAUTIC (rc-motor bootje van GRAUPNER) varen.
Vraagt dat manneke of die ook mocht, maar ik had dat liever niet (want als er één. . . ).

Dat heb ik nou ook altijd..Laat ik me broer aan me auto moet in 1 keer iedereen eraan. Dan zeg ik altijd van ik moet zo weg dus ik wil nog ff rijden. Of me accu is bijna leeg dadelijk valt ie stil midde op de weg ofzo...

ER waren laatst wat minibikes aan rijden in de buurt. Dus ik en een vriend da vertellen op school. Al die mensen vragen:

- Zit daar een echt motor op! "Doh".....
- En Ehh... Rijden jullie daar op? "Nee wij zetten hem in de kast en doen er niks mee" "Ja, heel af en toe een keer kijken"

haha

Ik had vorige week ook. Me vriendin had een Savage 25 gekocht, dus ik was em een beetje aan het afstellen, kom er een oud vrouwetje (jaartje of 65) naar me toe.................

zij: "goh verkopen ze die ook bij intertoys"?? :?

Of laatst ook, was weer aan het rijden met de Savage, ik stond nog geen 5 minuten buiten, komen er een blik kinderen aan (jaartje of 11) 8O

"wauw kijk dat is!! Ja joh die heeft een vriendje van mij ook, die gaat wel 175km/h :? :?

Was het maar zo`n feest :lol:

En inderdaad altijd die vragen van; hoe hard gaat die? / mag ik ook is?

Af gelopen zomer ook, was op vakantie in zwitserland, ik reed daar op het oude militaire vliegveld met me Tamiya XBG (+/- 60km/h) komt er ene jochie naar me toe, staat een poos te kijken, gaat weer weg. 10min later weer dat zelfde jochie maar dan met een rc autotje mee, zo`n "intertoys" ding.

hij "wedstijdje doen??"
Ik: "ja hoor, best"

Dus ik eerst heel langzaam zodat hij sneller was, begint dat kind te lache joh, wacht maar dacht ik, dus ik geef gas, dat jochie pakt ze auto op en weg was die.

hahahaha zo doen we dat............ :-)

Och, zet er n ouwe mambo in, en zie hoever die rijd tot zn gearbox ontploft. :P Niet winstgevend maar wel geinig, zon nikko karretje die (eventjes) 50km\u doet.

Op het werk, me CD3 mee genomen om schoon maken. Collega's komen dan altijd kijken natuurlijk.

Collega: laat um eens rijden.
Ik: *duw* kijk hij rijd.

Hij is droog, maar werkt wel :)

Als ik met mijn Tamiya full option tanks aan het rijden ben altijd de standaard vraag (van zowel jong als oud);
Q: Kan ie ook schieten
A: Ja hoor, ga er maar eens voor staan, komt wel hard aan hoor (dan heb ik altijd spijt dat ik mijn Marui met airsoft gun niet bij me heb dan had ik ze mooi voor hun noten geschoten)

Q: Kan ie ook hard
A: Het is een tank, geen race auto

Q: Kan ie daar ook tegenaan (wijzend op wat qua schaal voor de tank de Mount Everest is)
A: *piep*

Q: Mag ik ook eens rijden
A: Als je mij 800 euro betaald als je hem stuk maakt wel hoor
A terug: O, nou eh.....dan kijk ik wel als jij rijd

Q: Is dat nou zwaar een tank
A: Een tank weegt zo'n 70 ton
A terug: O, dat is ook niet veel

Het vreemde is dat ik die vragen zo goed als nooit krijg als ik met mijn 1/6 Stuart rijd.

En dan altijd wel van die kinderen die heel irritant vlak achter je tank aan gaan lopen als je rijd, als je per ongeluk stopt schoppen ze de hele zooi aan gort.
Dan pak ik hem altijd meteen op en ga verkassen zonder er verder woorden aan vuil te maken.

Op een meeting als de tanks op een tafel staan met bordjes er voor "Modellen niet aanraken a.u.b." van die gasten die toch even de toren willen verdraaien (die door een motortje en een tandkrans aangedreven is) terwijl ze de kunststof loop beetpakken.
Er moet toch nog een zinnetje bij op die bordjes "En als u ze toch aanraakt zal ons clublid met zijn geheel metalen 1/6 Tiger I van 185 kilo helaas over uw handen heen moeten rijden".

wil je even snel tussendoor een klein filmpje maken, je zet je camera neer op een stoeprand:
[url toch maar niet want er gaan mensen mee klooien merk ik.....[/url]
i rest my case!

Dat is snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wouiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Leuk die reactie.

Groeten Han de vlieger.

Laseg te verstaan maar,

Q: als er een auto komt kan die misschien kapot maken?

HAHA, een hoop ge WOW! daar doe je het allemaal voor toch.

Laatste tijd weinig meer ik het park gevlogen, daar krijg ik de meeste vragen/opmerkingen, de hoge maais is weg waar ik nu vlieg :D. Maar ik kom continu dezelfde kinderen tegen terweil ik erheen loop. En bijna elke keer, Is dat WEER een nieuwe?

Ik had er afgelopen weekend weer 1.
We waren met 4 personen aan het rijden met de monster trucks, de tank van onze savage was op een geven moment leeg, dus ik vul em ff bij en wil em weer starten...... komt er een man en vrouw bij me staan (50jaar ongeveer)

Q: Waar rijdt die nou op? Kerosine?
A: euh?

Aaaaaaaaaaah sommige vragen die je krijgt!!!! :2gunfire:

Back