Hallo allemaal,
Ik moet er vanwege de overstap naar 2.4 gieg toch aan geloven, de NiMH accu's voor de ontvangervoeding voldoen niet meer.
Voorlopig dus maar om me heen aan het kijken voor 2S LiPo met schakelende UBEC.
Nu weet ik wel welke stromen er gemiddeld lopen (de heli's met de analoge 9202 servo's trekken zo ruwweg 1A gemiddeld in de lucht, de grote BO105 met de vier 9206 trekt ongeveer 2, à 2.5A gemiddeld, en de kleine StarRanger trekt met drie digitale 3152 en een 9254 ongeveer 2 A gemiddeld) maar ik heb de indruk dat de piekstromen nogal verschillen.
Kan iemand mij hier licht op werpen welke piekstromen ik rekening mee moet houden (dus welke UBEC), en welke merken moet ik mijden?
Zelf schat ik in dat ik voor de lage verbruiken met 5A toekan, en voor de kleine Ranger en de grote BO met 8 a 10 A rekening moet houden.
Zit ik dan in de buurt, of overdrijf ik schromelijk?
Groet, Bert
Ik moet er vanwege de overstap naar 2.4 gieg toch aan geloven, de NiMH accu's voor de ontvangervoeding voldoen niet meer.
Voorlopig dus maar om me heen aan het kijken voor 2S LiPo met schakelende UBEC.
Nu weet ik wel welke stromen er gemiddeld lopen (de heli's met de analoge 9202 servo's trekken zo ruwweg 1A gemiddeld in de lucht, de grote BO105 met de vier 9206 trekt ongeveer 2, à 2.5A gemiddeld, en de kleine StarRanger trekt met drie digitale 3152 en een 9254 ongeveer 2 A gemiddeld) maar ik heb de indruk dat de piekstromen nogal verschillen.
Kan iemand mij hier licht op werpen welke piekstromen ik rekening mee moet houden (dus welke UBEC), en welke merken moet ik mijden?
Zelf schat ik in dat ik voor de lage verbruiken met 5A toekan, en voor de kleine Ranger en de grote BO met 8 a 10 A rekening moet houden.
Zit ik dan in de buurt, of overdrijf ik schromelijk?
Groet, Bert