Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon omdat de toerentallen bij CP heli's veel hoger liggen waardoor de crashkosten behoorlijk kunnen oplopen. Om nog maar niet te spreken over het gevaar wat kan ontstaan. En crashen ga je gegarandeerd.
Zoek maar eens op het forum, er is al heel veel geschreven over dit onderwerp.
Succes.
Fred Pfeijffer, je schrijft, geen van beide. Kan je me zeggen waarom niet?
Gewoon omdat de toerentallen bij CP heli's veel hoger liggen waardoor de crashkosten behoorlijk kunnen oplopen. Om nog maar niet te spreken over het gevaar wat kan ontstaan. En crashen ga je gegarandeerd.
Zoek maar eens op het forum, er is al heel veel geschreven over dit onderwerp.
Succes.
Raptor Rulezzz zei:Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die zeggen dat je beter met een FPtje kan beginnen.... bijna alle 50 size modellen vliegen 100000x beter, zijn stabieler, de gyro is meestal beter en men maakt vaak sneller vorderingen.
Totdat je door die FP zo gefrustreerd raakt dat je denkt dat andere heli's ook zo zijn, en helivliegen opgeeft
Gust Heli zei:Hallo,
ik ben nieuw op dit forum, prachtig forum trouwens.
Welk van de twee Trexen kies ik het best, een 450 of een 600 en waarom?
:?:
dank voor de antwoorden.