Welke Warbird zou jij willen bouwen.

Martin Barbier zei:
een top geluid van die 2 synchroon lopende electro's...( dat ik dat ooit zou zeggen over electro) :?:

Foei Martin,:agrue:

Wil je nog op dokkum komen :schrik:

Martin,

Heb de Tigercat zelf nog niet zien vliegen, maar kan me voorstellen dat het vliegbeeld indrukwekkend is.

Geweldig vlieggezicht en een top geluid van die 2 synchroon lopende electro's...( dat ik dat ooit zou zeggen over electro) Question
En je bent nog wat vergeten want het is ook zo praktisch, stekker erin en vliegen maar.
Motoren altijd synchroon en nog een mooi geluid ook wat wil je nog meer.

Teus,

Foei Martin,#Bad Talk
Niks foei :D Martin is op de goeie weg 8) het is voor allemaal een kwestie van tijd.

Maakt niet uit hoor Teus ik heb geduld want ooit :music: en dan zeg ik welkom in de wereld van E-flight :P

AND NOW WE WAIT :rolling:

Ton

Ton van Munsteren zei:
Maakt niet uit hoor Teus ik heb geduld want ooit :music: en dan zeg ik welkom in de wereld van E-flight :P
AND NOW WE WAIT :rolling:Ton

Ben er ook geweest en ben toch weer teruggestapt naar de brandstof wereld :wink:
Misschien ooit weer als er wetten komen tav milieu enzo... :|
(alsof die afgedankte accu's zo milieuvriendelijk zijn, maar ja die sproeien niet over het veld)

Begrijp me niet verkeerd, ik vindt het prachtig al die E-kisten en in het bijzonder die lichte balsa constructies
Maar een mooi tokkelend viertaktertje doet mij toch net ff meer

Maarre die Tigercat is idd wel erg mooi!

Groeten, Ralf

wv zei:
Hahaha, ooit vliegen jullie allemaal elektro
Grrrt, tuf tuf.
Als het zover komt ga ik emigreren ;-) (al is het fasinerend spul :lol: )

Ton zei:
En je bent nog wat vergeten want het is ook zo praktisch, stekker erin en vliegen maar.
Motoren altijd synchroon en nog een mooi geluid ook wat wil je nog meer.
Bléh, te gemakkelijk, zo kan "iedereen" vliegen.

Nee dan maar tig keer afstellen om 2 motoren "synchroon" te laten lopen, daar heb ik meer voldoening van dan "stekker erin en gaan".

Neemt niet weg dat ik het een fascinerende techniek vindt, en wie weet ooit, ooit als je echt nergens meer met brandstof mag vliegen, wie weet ga ik er dan ook een keer aan.
Maar ik ben bang dat ik desnoods naar de andere kant van Nederland rij om lekker met brandstofmotoren te spelen :yes:

Ton van Munsteren zei:
Dit klinkt toch echt beter dan dat geknetter van zo'n 4takje :lol:

Smaken verschillen gelukkig :wink: Anders klonk alles hetzeflde :lol:

Oke Oke rare jongens die electrovliegers, hebben ze eindelijk de motor lekker stil.

Gaan ze speakers inbouwen om 100db eruit te kunnen gooien.

[/media]

Grappig he, gelukkig is alles met een schakelaar ook weer lekker stil te krijgen.

Ton

Laatst bewerkt door een moderator:
Da's toch wel heel erg schaal vliegen, vraag me alleen af:
Dat geluid qua toerental enzo, is dat gekoppeld aan het geven van de hoeveelheid gas (in hoeverre je daarvan kan spreken bij electro) :?
Just wondering.......

Leuk zo'n topic, maar als ik er snel doorheen blader zie ik geen P-39 Airacobra.
Okee, okee het is wellicht niet de meest spraakmakende, maar mag toch niet ontbreken in het rijtje.

AiracobraBanking.jpg

In kit-vorm:
normal_TopFlite%20P39%20Inhoud%20box.JPG

Hans

Nee, ik ben ondertussen al begonnen aan de P-47 van Brian Taylor. Als die klaar is ga ik niet nóg een P-47 bouwen. En voordat ik besloten heb welke kist dat wel wordt heb ik de P-47 misschien al wel weer af. :wink:

Back