T
Teus
Guest
Martin Barbier zei:een top geluid van die 2 synchroon lopende electro's...( dat ik dat ooit zou zeggen over electro) :?:
Foei Martin,:agrue:
Wil je nog op dokkum komen :schrik:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Martin Barbier zei:een top geluid van die 2 synchroon lopende electro's...( dat ik dat ooit zou zeggen over electro) :?:
En je bent nog wat vergeten want het is ook zo praktisch, stekker erin en vliegen maar.Geweldig vlieggezicht en een top geluid van die 2 synchroon lopende electro's...( dat ik dat ooit zou zeggen over electro) Question
Niks foeiFoei Martin,#Bad Talk
Ton van Munsteren zei:Maakt niet uit hoor Teus ik heb geduld want ooit :music: en dan zeg ik welkom in de wereld van E-flight![]()
AND NOW WE WAIT :rolling:Ton
Grrrt, tuf tuf.wv zei:Hahaha, ooit vliegen jullie allemaal elektro
Bléh, te gemakkelijk, zo kan "iedereen" vliegen.Ton zei:En je bent nog wat vergeten want het is ook zo praktisch, stekker erin en vliegen maar.
Motoren altijd synchroon en nog een mooi geluid ook wat wil je nog meer.
Ton van Munsteren zei:Dit klinkt toch echt beter dan dat geknetter van zo'n 4takje :lol:
:lol: AND NOW WE WAITNeemt niet weg dat ik het een fascinerende techniek vindt, en wie weet ooit, ooit als je echt nergens meer met brandstof mag vliegen, wie weet ga ik er dan ook een keer aan.
Ruben Jansen zei:De P-47 van Vailly Aviation lijkt me ook wel erg mooi!Het wordt allemaal wel heel erg moeilijk zo :roll:
Goeie keus!P47D of zoiets.
Maar dan vanaf 325 cm.