Met een kaartje erbij in kun je tot een onwerkelijke hoeveelheid modellen in het gehuegen zetten. Denk dat zelfs Douglas niet het maimum gaat halen van ruim 3000 ;-)
Groeten Peter
Dat haal ik echt niet hoor... Al doe ik nog zo mijn best!...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met een kaartje erbij in kun je tot een onwerkelijke hoeveelheid modellen in het gehuegen zetten. Denk dat zelfs Douglas niet het maimum gaat halen van ruim 3000 ;-)
Groeten Peter
Maar dat is net als bij de andere HoTT-modellen. Er zit een SD-kaartje in, je kunt onbeperkt modellen aanmaken en opslaan. Alleen in het directe geheugen kunnen er 24. De kans dat je op één vliegdag méér dan 24 verschillende modellen wilt gebruiken zonder vanaf het kaartje te hoeven laden lijkt me gering. En zelfs als dat wel het geval is ben je in 30 seconden klaar met het importeren vanaf het kaartje.Met ''maar'' 24 modellen word de spoeling wel dun...![]()
Met ''maar'' 24 modellen word de spoeling wel dun...
Wel en mooie zender, met alle fucties/en behoeftes. Aleen de prijs...![]()
Arno, nu je toch met high-end zenders komt. Dankzij (of moet ik zeggen: 'door') jouw staat deze boven aan mijn wensenlijst:
Nog even geduld, dit voorjaar op de markt? DS-16 van Jeti:
![]()
Ik vindt zelf dat je op een Cockpit SX verbazend veel kunt voor dat geld! M'n 4 klappen Furio vlieg ik er zonder problemen mee en dan is er nog een kanaaltje over voor een motor.
Maar ja, wat verslaat een stoeptegel he!
Arno, nu je toch met high-end zenders komt. Dankzij (of moet ik zeggen: 'door') jouw staat deze boven aan mijn wensenlijst:
Nog even geduld, dit voorjaar op de markt? DS-16 van Jeti:
![]()
de Jeti bijna het dubbele gaat kosten van de MX32![]()
enigste wat ik mis op deze zender is en 5e en 6e trim die de 12 fg wel heeft
dit om bv tuning van mixers te vergroten of verkleinen kan ook wel op een draai schakelaar alleen die onthoud het niet per vluchtvase
Volgens mij staan ze bij Jeti erg open voor wensen van de klant. Is jouw wens niet software matig op te lossen? Mogelijk nemen ze het dan mee in een volgende software update...
die schakelaars zitten er niet op
dus het is niet alleen sofware matig helaas
je zegt zelf dat je via een mixer een draaischakelaar daarvoor kunt gebruiken.
Dan moet diezelfde draaischakelaar toch ook softwarematig geprogd kunnen worden (incluis de settings per vluchtfase) of mis ik hier iets ??
ja dat is zo alleen je wilt per vluchtfase je kleppen kunnen stellen bv termiekstand en speed stand.
ik zet dat op een draaiknop ik verstel hem in de termiekstand als ik nu overschakel naar speed is daar de kleppen stand ook weer veranderd maar dat wil ik niet.
Hoe meer ik in dit draadje lees, hoe verliefder ik wordt op mijn stoeptegel. Elke 'gever' (knuppel, schuif, drie- of 2-standen schakelaar) heeft een softwarematig in te stellen middenstand, en de twee echte knuppels (4 gevers dus) hebben ook nog een handmatige trim.enigste wat ik mis op deze zender is en 5e en 6e trim die de 12 fg wel heeft
dit om bv tuning van mixers te vergroten of verkleinen kan ook wel op een draai schakelaar alleen die onthoud het niet per vluchtvase
Hoe meer ik in dit draadje lees, hoe verliefder ik wordt op mijn stoeptegel. Elke 'gever' (knuppel, schuif, drie- of 2-standen schakelaar) heeft een softwarematig in te stellen middenstand, en de twee echte knuppels (4 gevers dus) hebben ook nog een handmatige trim.
Voor elke vliegfase kan ik voor elke 'gever' apart de middenstand programmeren, en het bereik.
Dus voor de thermiek-vliegfase: flap-middenstand een tikkie naar beneden, en Ho, Ri, Ro iets grotere uitslagen.
En voor de speedstand flap-middenstand een tikkie omhoog, en die andere uitslagen iets kleiner.
Ik kan nog allerlei spelletjes doen met vertraging: flaps naar beneden in remstand vertraagd, maar de mix naar het Ho-roer niet vertraad (zodat hij niet 'omhoog springt'). En als ik de flaps weer terugzet gaat de flaps snel, maar hoogte onvertraagd (zodat hij niet al te abrupt vaart opneemt).
Heerlijke zender gewoon.
Dirk.