Welke zender?

De MC-32 had eigenlijk alleen maar 2 "Handauflagen" links en rechts en de beugels om hem om te hangen.
Dat vond ik best wel goed want ik houd niet van die grote pulten waar je de zender nog eens extra erin stopt.

De Original Jeti DC-16 ophangbeugels vind ik al geniaal, maar dit extratje maakt het voor mij perfect.
http://www.mb-modelltechnik.com/beschreibung-jeti-zubehör/beschreibung-handauflagen/video-handauflagen/

Ik heb dus alleen maar de "Handauflagen" erbij besteld en kan dat over ca. 2 weken beoordelen hoe dat zit.
Wat heel goed is, is dat ik niks in de koffer hoef te veranderen.
Geen schuim uitsnijden, het past allemaal lekker in de koffer zonder probleem.

Groetjes,

Jordy

Ik heb ondertussen mijn DX 18 . Vertrouwde gemakkelijkheid om te programmeren :) Geen pult maar ligt goed in de hand .

Lees zojuist dat Graupner overgenomen is door SJ Korea.
Het artikel van 4 maart jl in de Teckbote staat hier:

SJ Incorporated übernimmt Graupner - Stadt und Kreis - Teckbote

http://www.graupner.de/de/newsdetail/320fa206-6df0-4e89-9fd9-5de5e77842da

JR wil naast een Europees verkoopkantoor ook het HOTT systeem in Europa promoten.
Graupner heeft 83 jaar modelbouw verkocht.
De nieuwe firma heet Graupner/SJ en zal waarschijnlijk het grootste gedeelte van het Graupner aanbod blijven verkopen. Eigen productie wordt gestopt.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik geloof niet dat SJ het grootste gedeelte van de Graupner producten gaat verder verkopen.

Juist de enorme hoeveelheid aan producten die Graupner had heeft ervoor gezorgd dat ze failliet zijn gegaan.
Die "fout" gaat SJ zeker niet maken.
Liever 10 goed lopende producten als 50 die niet zo goed verkopen.
Zo werkt dat ook bij mij in m'n restaurants.
Ik heb ook geen joekel van een menukaart, maar gewoon een "handvol" gerechten waar (bijna) iedereen wel wat lekkers vind.

Ik vindt het goed dat HoTT blijft.
Het systeem aan zich is heel goed en werkt ook zoals het moet.
Hert was alleen niet zo mijn systeem, maar dat ligt vooral ook aan mij.

SJ heeft (samen met Graupner) HoTT ontwikkelt.
Ralf Helbing is de motor achter HoTT.
Het was dus een goede beslissing om hem in de positie van algemeen directeur (CEO in de moderne wereld) te zetten.
Alleen al wat die man aan support heeft gegeven in het Rc-Network.de forum is ongelooflijk.
Zelfs Zondag 's avonds om 23:00 beantwoorde hij vragen. (Graupner Information)
Zoiets moet gewoon beloond worden!

Groetjes,

Jordy

Back