Hierbij de foto`s van bovenstaande update (bedankt Henk voor de tip!)
Het bekleden van de ailerons met de juiste wash-out:
Los zagen van de ailerons en de trimtabs dmv fretzaagjes:
Omdat een fretzaagje maar een beperkte zaagdiepte heeft van twee zijden inzagen (en mikken/hopen dat je precies goed zit...

)
Het hol maken van de achterlijst.
Dat hielt dus ook in dat de ingelijmde vuren liggers achteraf afgeschuind diende te worden... en dat viel tegen:
Inlijmen van een 1mm balsa bekledingsstrook in de achterlijst dmv stokken en tape:
De holle achterlijsten:
Scharnierblokken in de vleugel gelijmd en de Robart penscharnieren ingeboord.
Testfit van de ailerons (moet nog gefinetuned/afgewerkt worden):
Stroken 0.6mm vliegtuigtriplex op de vleugel achterlijst over de rolroeren gelijmd:
Ligt nu uit te harden:
Verder met het afwerken van de ailerons en trimtabs.
Daarna de aileron aansturing maken en de ophanging voor de bommen.
Die zitten namelijk ook in de buitenste vleugeldelen.
Groeten, Ramses
.