LOL ik heb gisteren 15 minuten naar de vraag gekeken ,
ik ben er nog niet uit
Groet, Ray.......
ik ben er nog niet uit

Groet, Ray.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zie ik ook voor me nu, gisteren dacht ik dat ook al :lol:En Michel lacht de b@llen uit z'n broek..
wie is er hier oit aan de 1 pagina gekomen kwa lezen
ik hoor het graag want in fo zit heel diep.
Helaas zit er alleen geen "forum gebruik" les in ons lespakket op school..
Ik heb zelf ook een topic geopend met een laatste check voor aankoop. Op het moment van schrijven overwoog ik er direct een "[Het grote] Is dit verstandig om te kopen [topic]" van te maken... Hierdoor vermijd je dat er nieuwe "wat moet ik kopen" topics alle paddestoelen uit de grond schieten, en verzamel je ze dus in 1 groot topic.
Vind je het gek dat deze draadjes door sommige meer ervaren mensen gemeden worden? Elke keer dezelfde vragen waar zelfs al specefieke topics over zijn..
Amen, als it'er weet je ook vast wel dat het mogelijk is om je laatste bericht te bewerken.
Volgens mij kan dit topic prima in de non-modelbouwkroeg voortgezet wordendit heeft niets met multicopters te maken.
Wat zit volgens jou dan zo diep in fo?ik hoor het graag want in fo zit heel diep.
.....Kansloos.....
Anno 2013 werkt dat zo niet meer. Je hebt binnen enkele seconden een website voor je neus en je kunt beginnen met leren en informatie verzamelen. Echter, mensen zitten momenteel in een omkeerpunt. Ze weten wel dat alle informatie op het internet staat ,maar weten niet hoe ze hier naar moeten zoeken.. en hoe "het internet" werkt... Het zal zeker nog 10 jaar duren voordat het voor de mensen net zo duidelijk is hoe ze info op het internet vinden zoals ze vroeger het juiste boek in de bieb zochten. In deze fase krijg je dit soort vragen gewoon heel vaak.
Nee, het is gemakzucht. Met de snelheid van het internet kan iemand het wel voor je beantwoorden en als het in een uur niet gebeurt is kick je het topic even met de text "niemand?".