Wil meer herrie!

• Topicstarter Topicstarter Andries
  • Startdatum Startdatum
A

Andries

Guest
Hallo,
Ik wil graag meer herrie horen komen uit mn HPI NITRO RS 4 3
maar wil niet te veel veranderen voorlopig.
heeft iemand misschien een idee?

groetjes Andries

Dat is nieuw op dit forum denk ik.
alles moet juist stiller bij iedereen om overlast te voorkomen.
Ik ben benieuwd naar de reachties.

Uitlaat er af halen :wink:

Niet doen jo als we dat allemaal gaan doen is het zo afgelopen met de hobby. Nee zorg nu maar dat eerder minder wordt.

gr Remco

Maar ik race op een afgelegen carpool plaats ver van de bebouwde kom
dus het zou kunnen.
maar als ze komen klagen zal ik niet moeilijk doen om hem weer normaal te maken

groetjes Andries

Okee als jullie mij dat advies geven zal ik daar naar luisteren
jullie zullen al meer ervaring hebben als mij.
bedankt voor het advies

zonder uitlaat ben je nix meer ( geen tegen druk)
ik heb het tuutje van me uitlaat van me serpent er af ( reso pijp) als je dat tuutje er af haalt maakt hij egt piep... herrie. dus als je veel geluid moet je die er af halen.

ja kan het tuitje ervanaf zagen, maakt een tering herrie en heb je nog steeds tegendruk.

ik heb dit ontdekt toen ik mijn tuitje eraf had gereden bij me protech.. maarja, ik had wel maar een nieuwe gehaald.

laters thomas

ja precies bij was het ook geen opzet ( wil hem zo stil mogelijk) maar ik wacht even op dortmund en haal dan een nieuwe pijp, het is egt niet normaal wat dat tuutje doet :)

zelf zou ik willen dat mijn savage wat stiller was!!
kwordt gek van die pokke herie :lol:

rc monster zei:
zelf zou ik willen dat mijn savage wat stiller was!!
kwordt gek van die pokke herie :lol:

pokke herie :?: :? :?:

het klinkt als muziek in mijn oren als ik weer zo'n mooi motortje hoor draaien. :D :music: :banana:

de hele hobby word in de verdommenis hoek gepropt door mensen die meer herrie uit hun autotje willen.

:(

Als je een echte autoliefhebber bent houd je van veel sound uit de pijp.
Ik heb nu die serpent vector en die maakt echt een hard en strak geluid, vind ik echt super mag van mij nog wel harder...
En g van de oude uitlaat van de carson ook wel ff dat tuitje eraf halen lijkt me vet :P

Fijn toch, jij je meer herrie, ..., tot je weggeschopt wordt, je spullen in beslag genomen worden, de herrie op andere modelbouwers afstraalt en de clubs (auto, boot, vliegtuig) dientengevolge problemen met hun vergunning gaan krijgen. Veel plezier met je oogkleppen. Geeft niet joh, je hebt fijn je portie herrie gehad.

Ik heb tog al gezegd dat ik het niet doe omdat ik geen gezeik wil.
dan is dat tog opgelost.

Ik zou ook niet weten waarom je meer lawaai wilt, zo'n motortje geeft toch een mooi zingend geluidje in de hoge toeren ??
Ik heb eens mijn uitlaat los gehad en das echt een verschrikkelijk geluid :? klinkt nog erger dan van die johnny's met hun standaard citroen saxo 1.1 met een schoorsteenbuis eronder...

bartol1988 zei:
Als je een echte autoliefhebber bent houd je van veel sound uit de pijp.
Ik heb nu die serpent vector en die maakt echt een hard en strak geluid, vind ik echt super mag van mij nog wel harder...
En g van de oude uitlaat van de carson ook wel ff dat tuitje eraf halen lijkt me vet :P

dat 1988 in je naam zegt genoeg denk ik.

ja ik heb mn uitlaat er een keer los getrild. had nog niet zoveel ervaring. dat was inderdaad een teringherrie. ik wil ook geen hoog snerpend geluid maar juist lage tonen die je goed kan horen

Back