?? mode 1 is toch gas rechts ??
Vreemd dat ze op die club geen ervaring met mode 2 hebben... en dat zij dus niet in staat zijn zo'n simpele Wild Hawk (nota bene een beginners vliegtuigje) de lucht in te knallen, ondanks dat de throttle aan de ander kant van de zender zit
Maar goed het zij zo...
ik zeg gas erop en tegen de wind in voor je uit werpen dat ding! Als jij je huiswerk enigzins gedaan hebt (en dan bedoel ik met de simulator geoefend hebt) zou het best wel moeten lukken. Dan heb je dus die vliegclub niet nodig.
Maaaaaaarrrrr ik zie dat je het "
maar gewoon" gaat proberen, zelf denk ik dat ie zeker vroeg of laat toch ernstig de grond gaat raken met alle gevolgen van dien. Ik weet het, hij kan tegen een stootje, maar hij wordt er niet beter op.
Zelf had ik het toch anders aangepakt, maar goed... vergeet in ieder geval geen fimpje te maken van je maiden

. Dat willen we natuurlijk allemaal zien!
Tot slot:
"bezint eer ge begint" en ga je eens te raden voordat je zelf ook overgaat naar mode 1. Kijk eens rond op dit geweldige forum en lees de ervaringen over modes 1 en 2. Wellicht dat je tot andere conclusies komt. Als je eenmaal een modus hebt aangeleerd is het verdomd moeilijk deze weer af te leren. Niets is onmogelijk, maar het zal zonde zijn van de inspanningen.