Wild hawk vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter jsk
  • Startdatum Startdatum
Nee geen mustang allen de zender die kan ik gebruiken voor de hawk want dat is mode 1 de zender het gaat dus om de zender niet een mustang (de mustang was wel mooi maar meer voor later)

Het gaat om zo'n zender die die man wilt aanbieden voor de hawk

205522_ZB_02_FBEPS.jpg

Ook hiermee kan je in de toekomst weinig maar het is mode 1 (Gas rechts)

Ik denk dat ik straks maar de maiden ga maken hier waait het niet meer zo hard dus ik hoop het beste

De maiden heb ik gehad nou ja wat je onder maiden kan verstaan.

Ik ging naar het weiland met toch een beetje het gevoel als er iets mis zou gaan. Ik gooide hem de eerste keer en hij gleed weer naar beneden dus nog een keer gooien maar dan het hoogte roer een beetje naar boven zo dat hij steeg dat lukte. Maar telgens ging de vleugel er uit (Dus wat ze op de club voorspelde) dus die ga ik met klakbandoplossen. Vedder ging het vliegen best makkerlijk ik heb niet echt gevlogen niet hoger dan 2 meter en allen maar rechtdoor ik durf nog niet bochten te vliegen. Maar hij reageerden heel rustig hij vliegt dus erg easy als je de moter uit zet glijd hij heel mooi naar de grond. Ik heb dan niet langer dan 10 ceconden gevlogen maar het was wel heel leuk. Ik heb geen schade. Ik loop er toch aan te denken om die zender van die man te kopen als het kan en lekker naar de club te gaan ik vind het toch een beetje eng.

hm, da's goed nieuws. Dan ligt je zwaartepunt in ieder geval goed.

Je kunt bijvoorbeeld sterke magneten op de vleugelbinding lijmen zodat de vleugelhelften goed aan elkaar blijven zitten.

daarna lekker weer afwachten (dinsdag weinig wind) en vliegen met die handel!

Slim idee ga ik zeker doen.

Ik kan niet wachten tot ik weer de lucht in mag allen dit keer met instructeur.

Ik ben nu aan het tapen en klitteband aan het zoeken of maganetjes. Ik heb de punt in getapte omdat als ik daar land dat zie je toch er komen een soort van gaatjes in dus de punt aan het tapen. En de vleugels waar dat staafje onder zit gaat bij mij telkens los dus die tape ik ook goed vast. Nu allen nog klitteband zoeken

Ik heb ook bij het achter vleugel (Waar de hoogteroer op zit) ook een beetje tape gedaan. Morgen ga ik ook een spaak van een fiets van het stuur roer tot de moter vast maken. Ik vind het eraan werken wel leuk en kan niet wachten tot hij weer de lucht in mag (Wel op een club weer) dinsdag staat nu in me agenda savonds moet er wel iemand zijn. Ook lijkt het me geweldig als ik lid word lekker op een zaterdag met meedere vlieg accus een beetje vliegen daaro en lekker kijken en naar info luisteren. Zelf heb ik liever mode 2 maar ik moet het maar gaan leren met mode 1. Zelf wil ik dinsdag wel weer naar de club met me gewoone simpele zender.

Ik ben van plan als het vandaag zacht waait nog even het vliegtuig in de lucht laten gaan. En morgen middag weer gezellig naar de club.

Hallo allemaal, zelf heb ik een week of 2 geleden ook de "Wild Hawk" aangeschaft.
E sky zender gekocht voor 2 tientjes en lekker aan het oefenen geslagen.
ook de "maiden" vlucht al gedaan. gewoon in een weiland bij een boerderij(met toestemming).
De 1e worp ging niet goed, want op een vage manier stonden de kanalen verkeerd(terwijl ik ze dacht ik wel goed had gezet, thuis getest, maar daar niet).
Dus wat naar boven was, werd beneden... geen schade..
Daarna ging het wel goed, klein stuurfoutje.. kwam naar beneden..
Toen is het minuscule kleine plastickje losgeschoten..(wat de cockpit vasthoudt).
met plakbandje erop lekker verder gevlogen..ging erg goed allemaal.
Landen ging ook perfect.
Stoute schoenen aangetrokken, en vanaf de grond gestart.. en dat ging nog maar NET( lees prikkeldraad).. maar net is genoeg.. zelfs al een halve looping gedaan..
Al met al voor een beginner een leuke belevenis..(en dat voor weinig geld).
Ga vanavond als het weer het toelaat nog maar eens lekker vliegen.

Reparatie van knopje is gelukt d.m.v. warme lijm, uitstekend spul voor dit vliegtuigje.
Ik hou dit forum al een tijdje in de gaten en bedacht dat ik ook maar eens lid moest worden. Bij deze dus.

Ik vind het mooi om te zien hoeveel mensen met weinig of geen schade de hawk op eigen houtje hebben leren vliegen. Ik ga ook vanavond lekker vliegen in het weiland als het weer het toelaat. Ik heb onder andere aan de hawk lekker gewerkt ik heb gezorgt dat de vleugels niet meer los schieten en verstevigt (Gewoon een oude fiets pakken spaak er uit knippen en vast lijmen maar). Ik loop er ook meer aan te denken om meschien een brandstof kist te kopen ik weet niet wat voor brandstof er in moet en hoelang hij dan kan vliegen.

heb je na het toevoegen van een spaak en dergelijke wel gecheckt of je zwaartepunt nog goed ligt? Ik heb zo'n vemoeden dat je accu iets naar voren mag nu.

Brandstof vliegen zou ik afraden. Met brandstof mag je niet zomaar in een weiland gaan vliegen en dat is voor jou juist handig omdat je er genoeg hebt in de buurt.

Dat klopt maar ik bedoel allen in een club vliegen met een brandstof.

Ik kijk vanavond wel hoe de zwaartepunt licht. Maar ik denk dat 1 spaak niet veel uitmaakt. Maar dat zien we wel

Waarom heb je er eigenlijk een fietsspaak onderaan geplakt?
En simpel stukje verpakkingstape (breed plakband) werkt ook heel goed.
Heb dit gezien in een fimpje op Youtube.
en kan je hier ook een foto van laten zien? van je gemodde vliegtuig?

Ik heb foto's gemaakt die zal ik nog uploaden. Ik ga straks naar het weiland ik ga het ook filmen dit keer. Ik heb een spaak gedaan om dat iemand op youtube zei dat het kwetsbaar is en omdat dan je vliegtuig de heele tijd omhoog gaat ofzo en dat hij het niet kon trimmen. Dus ik heb het ookgedaan voor de zekerheid

Hoi allemaal. Ik heb ook, aangestoken door alle leuke filmpjes en berichten, een wild hawk besteld en verwacht hem binnen een paar dagen. Ik houd jullie op de hoogte. Hebben jullie nog meer tips voordat ik ga vliegen ??

Ik ben alweer terug van het weiland. En dit is wat ik kan vertellen fantastisch ik heb het ook allemaal op film de eerste echte maiden. Het gewicht lag goed. Allen vind ik het nog best moeilijk ik vind sturen nog erg moeilijk (Iemand tips) en er is niks beschadigt allen ben ik 1 keer geland in een koeie vlaai. Het was meer me best doen om niet in 1 sloot te gaan en landen was er nog niet echt bij maar ik hield hem minstens 40 cenonden van de grond. Sommige dingen vallen nog teegen zoals het vliegen maar ik ga morgen weer en ik kan niet wachten helaas moet ik dan eerst de batterijen nog laden.

Gelukkig is Koeienvlaai niet zo erg als hondenpoep:mrgreen:
Heb je daar een foto van:p

Mark ga naar een club en leer daar vliegen:)

Piko

Nee geen foto's van. Ik ga vandaag weer naar het weiland en heb er zin in. Ik heb nog met me vader overlegt of ik nog naar een club moet gaan. Maar toen ik heb filmpje van mijn echte maiden liet zien zij hij dat het me nu wel gaat lukken. Het filmpje ga ik vandaag doen sammen met de foto's dus die komen over een paar uurtjes. Het filmpje begint goed allen bij het einde zie je mij bij elke bocht een vrije val maken.

Back