Wild hawk vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter jsk
  • Startdatum Startdatum
Dus als ik er een koop voor mijn vliegtuigen dan hoef ik allen baterijen er in te doen en hem bij het vliegtuig houden en dan reageerd hij dus ook mijn wild hawk of heb ik het nu mis

Ik heb een nieuwe prop bestelt met meenemer. Dus ik hoop woensdag weer te gaan vliegen. Ook ga ik een spy pen kopen kost 30 euro en is vlogends mij erg licht waardoor goed op mijn vlieguig past kopen. Ik ben namerlijk erg benieuwd hoe het er nu uitziet van mijn vliegtuig.

De Spy gum cam is goedkoper, ongeveer 13 euro op Ebay.

Maar ik heb een verkeerde doos van de Wild Hawk gekregen.
Draadjes zitten los, afstanbedieding werkt niet goed, enz.
Kort om, Het duurd heel lang voordat ik kan vliegen. :(

Laatst bewerkt:
Ik koop niks op ebay. Jammer voor je krijg je een nieuwe van conrad of niet

Ik heb trouwens na gedacht of ik straks nog vedder wil in deze hobby. En het andwoord is ja. Ik heb na gedacht en gezegt ja dus ik wil lid worden van een club ik weet nog niet welke de red eagels of gorichem ik weet niet of jullie evaringen hebben bij beide clubs maar ik wil het liefst wel een club dat als ik kom aan lopen met (Mode 2) iets van art-tech dat ze het wel herkennen. Ik zij ook dat ik liever 1 rtf setje wil maar ik denk dat als jullie me helpen met links geven van site's over 1 vliegtuig waar bijvoorbeeld servo's te koop zijn het me wel moet lukken. Ook denk ik dat als ik lid word van een club dat ik dan een brandstof model wil ik weet allen niet waar ik dan de brandstof vandaan moet halen en hoe lang 1 tank mee gaat.

@jsk,

sorry, maar zonder leestekens/spelling leest het een beetje moeilijk. en wil je voortaan de edit-knop gebruiken?

ik weet het, ik ben geen mod. maar zo houden we het wel een beetje overzichtelijk....

----

heb zelf ook wat besteld voor men WH, namelijk een 6X4 prop, en 2 stuks 11.1volt 35c 2200mah lipo's :D

met nog een paar mods te gaan is mijn wild hawk bijna klaar! :thumbsup:

Ik heb nog 1 vraagje over mijn fms. Ik wil er nieuwe modellen op. Dus ik heb een site gevonden waar ze ook de hawk hebben. Gary Gunnerson's FMS Models . Maar hoe zet ik hem dan bij mijn modellen zodat ik met hem kan vliegen op de pc.

Ik heb nog 1 vraagje over mijn fms. Ik wil er nieuwe modellen op. Dus ik heb een site gevonden waar ze ook de hawk hebben. Gary Gunnerson's FMS Models . Maar hoe zet ik hem dan bij mijn modellen zodat ik met hem kan vliegen op de pc.

Mits je FMS versie 8 hebt ...

Downloaden en uitpakken in de map c:\Program Files\FMS\Model eventueel hier een map "Wild Hawk" aanmaken en daarin uitpakken ... (tenzij je FMS in een andere map geinstalleerd hebt) ... en dan kan je hem gebruiken in FMS ...

Je wilt zeker de Wild Hawk downloaden?
Ik heb de Wild Hawk ook gedownload, maar hij doet het niet.
Het loopt vast.

Waarom heb je een nieuwe meenemer besteld?
Je kon ook gewoon een moertje voor een paar centen kopen :p
Inplaats voor 7 euro + 6.95 verzendkosten een nieuwe meenemer kopen.

De prop is binnen met de meenemer. Dus ik heb alles er al op seschoeft en gas gegeven. En hij werkt weer einderlijk komt er weer goed geluid uit de moter. Ik heb nu al zin in vanmiddag want dan kan ik lekker vliegen helaas moet ik nu nog even weg.

GR Stijn

Ik heb weer lekker gevlogen net. Ik ga vanavond een cam vlugt maken. Ik heb vaker gevlogen met mijn mobiel allen toen ging ik niet zo lang het was gooien sturen en weer landen en toen was ik ook hoog allen de cam was naar beneden gericht waardoor het leek of ik heel laag ging.

Ik heb gefilmt ziet er mooi uit. Ik heb ook slecht nieuws toen ik nog even wou vliegen met geen cam er op vloog in 1 keer de prop er af met de meenemer. Ik had hem heel goed vast gezet dus ik baal als een stekker ik heb deze maand al zo weinig geld en het was echt twijfel want ik zou kopen dus ik heb voor 15 euro uitgegeven voor niks. Dus ik kan de komende maand niet vliegen. Ik vind het echt niet leuk

Ja heel goed zelfs ik ik tjekte elke keer of hij nog vast was en er was niks mis mee

Back