Wild hawk vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter jsk
  • Startdatum Startdatum
de Fusion die ik net linkte is hetzelfde als de Wild Hawk. verdiep je er zelf eens in...

de Skyraider is ook praktisch gelijk aan de Fusion / Wild Hawk.

met een EZ* kom je altijd een stuk duurder uit, dus dat lijkt me geen optie.

Tussen bovengenoemde zitten vooral verschillen in wat je erbij krijgt. Bij de Fusion krijg je een 4-kanaals zender, bij de WH een 3-kanaals. Bij de Fusion zit een LiPo accu, bij de WH een oude NiCd.
anyway, zoek zelf de verschillen maar op.

de Fusion vind ik ook erg mooi. Ik vind hem eigenlijk het mooist van de 3 dus de skyrider ez en wh. Ik zal nog even kijken wat ik ga doen ik ga over alle bij lezen en dan over 2 wekjes of zo kiesen welke ik ga doen.

Als je toch bij de AFC gaat vliegen, ga daar dan langs voordat je wat aangeschaft hebt. Zeker op jouw leeftijd heb je dikke kans dat daar genoeg mensen zitten die nog wel wat over hebben wat je tegen een heel schappelijke prijs mag overnemen.

Zoals ik al vaker zij ik mag niks 2de hands. Ik wil binnenkort even langs gaan om te kijken en te vragen.

Als je wat ouder wordt, zul je leren dat 'ik mag niks' niet altijd betekent dat het niet mag.

Als je bij een club gaat kijken kun je hem laten voorvliegen of misschien zelfs al je eerste les ermee krijgen, wedden dat je ouders er dan anders over denken? ;)

Die willen voorkomen dat je je zuurverdiende geld op marktplaats aan een of andere sjaak geeft die je vervolgens met rozooi opscheept.

Dan zal het wel lukken denk ik. Allen ik mag dan wel af en toe op een club kijken maar lid worden nog maar even niet.

Als ik naar een club ga om mijn vliegtuig af te laten stellen moet ik dan ook gelijk lid worden. Ik zelf vind eigenlijk de moeite het nog niet waard om lid te worden om een skyrider of een wild hawk te vliegen. Ik wil wel lid worden als ik een 4-ch vliegtuig koop.

sja, dat kunnen wij niet zomaar zeggen. Ik zou het normaal vinden als dat kan, maar het handigste is als je zelf iemand van de afc opbelt.

Oke dat zal ik dan doen als ik me vliegtuig ga bestellen. Tot die tijd is het auto,s wassen en sparen :P . Ik vind de wild hawk wel mooi en de filmpjes die ik zie zijn vaak ook erg mooi. Maar als ik die koop zou ik dan later een andere zender kopen omdat de gene die er bij zit niet zo heel goed is.

De wild hawk is bijna 500 gram zou hij 110 gram extra houden of is dat te zwaar voor hem.

Ik heb gelezen dat je bij een wild hawck een 2.4 zender er bij kunt doen. Dus als ik het vliegtuig heb ga ik denk ik ook voor zo'n zender sparen. Maar ik denk dat ik voor de wack ga lijkt een perfecht vliegtuig voor mij.

Ik heb gister een mailtje gestuurd naar de afc club in gorichem. Ik vroeg of ik met mijn toekomstige vliegtuig daar word afgesteld en ingevlogen zonder dat ik nog lid word. Een ze zeiden dat het kon ook mag ik dan 1 lesje krijgen. Dus ik ben supper blij meschien word ik wel lid als ik een vliegtuig heb die 4-ch is.

Gr Jsk

Ik heb nog wat vraagjes over de hawk.

Wat is zijn top snelheid.
Kan hij teegen wind zo ja wat is het maximale wind kracht.
Hoelang kan hij vliegen de enne zegt 20 minuten de andere 45 minuten.

Dat zijn de vraagen waar ik niet uitkom hoperlijk kunnen jullie mij helpen.

Gr Jsk

Ik loop nog een klein beetje te denken dat ik de ez neem inplaats van de hawk ??. Want ik weet dat ik met de ez later nog leuke dingen mee kan die brusles moter er op en dat soort dingen. Ook vind ik de zender beter en weet ik meer over het vliegtuig dan de hawk. Wat denken jullie ez of hawk

Ik ga toch voor een hawk. Lijkt me een heel leuk vliegtuig om de beginsels te leren.

Nog 1 ding over de wild hawk.

En dat is zal ik eerst naar een club gaan of toch niet. Ik heb aardig wat mensen gehoord die zonder hulp hem hebben leren vliegen zonder leraar. Zelf heb ik al een beetje evaring (boten heli,s enzovort) dus zal ik het zelf doen of toch naar een club gaan.

Nog 1 ding over de wild hawk.

En dat is zal ik eerst naar een club gaan of toch niet. Ik heb aardig wat mensen gehoord die zonder hulp hem hebben leren vliegen zonder leraar. Zelf heb ik al een beetje evaring (boten heli,s enzovort) dus zal ik het zelf doen of toch naar een club gaan.

ik vind hem zelf ook erg cool de wildhawk ja een club voor een wildhawk
mmm dat is een goeie vraag

ik heb ook zin om deze te kopen maar ga het eerst zo proberen

wordt het voor mij echt te moelijk kan ik altijd nog naar een club gaan

hij is wel erg stevig dus kan wel wat hebben superlijmpistool erbij kopen

en ga er voor zorg wel dat je ergens in een weiland gaat staan waar veel ruimte is

kun je ook geen schade maken ja je vliegtuig zelf dan;)

Ik heb met een boer overlegt en achter ons huis op het weiland mag ik van hem vliegen. Het weiland is 50 breed een daarom zit een slot van 4 breed.

als jullie nou beiden beetje slim zijn in mijn ogen
en je spaart eventueel ff 50 euro door
bestel je bij hobbycity de cloudsfly. zelfde soort als de wildhawk. alleen gelijk rolroeren en brushhless is dus beter.
koop je desnoods goedkope 4 kanaal 2.4 zender van hobbyking zelf
geen last van storingen enzo
en 2 x 2200m 3cell lipo
dan ben je voor 115 euro klaar inclusief verzenden naar nederland mischien ongeveer nog 25 euro btw later dus houde we het op 150 euro max.
dan heb je een goed vliegtuig wat gebleke is goed vliegt. vlieg er zelf ook graag mee.
je hoef hem niet aan te passe wat je later wel zou willen doen met de wildhawk of de fusion. (brushless/rolroeren)
en vliegt net zo goed of zelf beter als de wildhawk of fusion, en hij is mooier in mijn ogen dan,

en ik zou zeggen, probeer eerst is een esky simulator van 20 euro,
oefen daar op. dan zou je het wel kunnen proberen zonder een club
maar in jsk ze geval zou ik toch voor een groter veld gaan, 50 meter heb je zo afgelegt met een vliegtuig en hoelang je ermee ken vliegen ligt aan jezelf
vlieg jij continu volgas dan is de accu binne 10/15 min leeg of niet sneller,
stijg jij alleen op en zweef je daarna lekker. zou je op 2 accu's halve middag kenne vliegen
heb zelf al 45 min lucht tijd gehaald met me cloudsfly en accu was nog steeds niet leeg.alleen ik kreeg last van me nek:P
maar daar zit ook grotere accu in als de easystar en de wildhawk

Laatst bewerkt door een moderator:
De plek waar ik ga vliegen is wel grooter het veld is 200-150 meter lang en er is dus allen een sloot dan is er weer een weiland

Back