Wild hawk vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter jsk
  • Startdatum Startdatum
Dus ik heb 2km lange veld. Maar wat is eigenlijk een toestel voor na de hawk zoals de art-tech cessna 182 of een 4-ch wing dragon ofzo

Kun je goed vliegen met een 3 kanaals vliegtuig zonder rolroeren dan is de volgende stap een 4 kanaals vliegtuig met rolroeren en een wat zwaardere motor.
Dat kan dus ook een hawk of easystar zijn, maar dan met modificaties
(dus Brushless en rolroeren)
Of de eerder genoemde Clouds fly
Het is verbazendwekkend hoe mijn Clouds Fly in feite 2 gezichten heeft.
Bij 1/4 tot 1/3 gas een rustige trainer waar je 45 minuten rustig je rondjes mee kan maken en wat thermieken.
Je kan zowel alleen met richting als alleen met rolroeren sturen, maar natuurlijk moet je leren beide te gebruiken.

Bij 2/3 tot 3/4 gas een fel kistje voor rols en loopings en supersnelle zoemertjes.
(waar ik zelf nog steeds een beetje van schrik :))
En nog steeds zeker 20 minuten!
Door de zwaardere motor kan hij ook vliegen bij hardere wind.
En gaat het even fout dan (zoals afgelopen zondag) dan kan hij een harde landing zonder schade overleven, net als de andere EPO en Elopor kistjes.

Groeten Willem

Maar als ik na de wild hawk gewoon een piper cup 3-ch neem van 90 euro ofzo vind ik het ook al leuk. Ik vind filmen en lucht foto,s maken erg leuk dat doe ik ook met me heli allen vraag ik me af of de wìld hawk 110 gram kan dragen`iemand`een idee of hij het kan. Ik moet ook onthouden dat het geluid van een vliegtuig niet te hard mag zijn anders gaan de bewooners in de buurt klagen.

Ik kijk wel wat ik ga doen een 4-ch klinkt ook niet verkeerd en mag ik dus ook lid worden van een club.

Ook mag ik meschien geld van ze leven om de hawk te kopen dat hoop ik zo dan kan ik nog in de vakantie lekker vliegen anders kan ik hem pas kopen in november/december ofzo.

Maar lid maat schap kost dat duur of valt het mee ik bedoel is het echt 150 euro of is het iets van 50 euro

Ik heb net met me ouders overlegt en meschien gaan ze me voor scieten :P . Me keuze staat wel vast dat ik de wild hawk neem ik wil geen fouten meer maken.

Ik heb me ouders heel schattig aan gekeken en gevraagd of ze het wouden voor schieten. Het andwoord was nee dus ik baal baal baal. Dus nog een keer gevraagd allen nu willen ze na denken en ik moet er wel wat voor doen of echt heel veel doen afwassen stof zuigen en nog veel meer en dat tot dat ik het heb terug betaald

haha
ja de meeste hiero moete ook werken voor hun spullen.
achjoh lekker van de zomer auto;s wassen en na de zomer vliegen

Dat weet ik maar geen maand geleden heb ik al de heele buurt auto,s gewassen ik kan moeilijk nog iets doen

Ik ben eigenlijk van plan om de eerste vlugt zelf proberen en als ik zie dat het te moeilijk is ga ik naar een club.

Mijn fms vlieg spel doet het wel allen mijn usb poort is stuk dus ik kan allen het toetsen bord gebruiken en ik denk niet dat het dan veel nut heeft.

Ik ben eigenlijk van plan om de eerste vlugt zelf proberen en als ik zie dat het te moeilijk is ga ik naar een club.

Mijn fms vlieg spel doet het wel allen mijn usb poort is stuk dus ik kan allen het toetsen bord gebruiken en ik denk niet dat het dan veel nut heeft.

heb je de wild hawk al??

Zeker. Meschien ga ik toch naar een club want met me andere was de terleur stelling erg groot en dat wil ik niet nog 1 keer.

Maar ik ga foto,s maken en de maiden moet er ook op staan

Ik lees en zie vaak dat de wild hawk te veel staart gewicht heft is het een optie dat ik een knikker er in voor plak (Een knikker met een diameter van 3 centimeter ofzo)

Ik lees en zie vaak dat de wild hawk te veel staart gewicht heft is het een optie dat ik een knikker er in voor plak (Een knikker met een diameter van 3 centimeter ofzo)

ik heb gelezen dat je dan de battery meer naar voren moet leggen

om in evenwicht te komen maar michien is het niet bij alle wild hawks zo

kan best zijn dat die van jou goed is :D

We zullen zien. Maar als dat niet het geval is dan moet ik de batterij naar voren leggen maar dan moet ik dus wel een stuk van de binnenkant weg knippen (Heb ik ook ergens gelezen)

Dat is meschien ook beter maar dat zie ik dan wel. Weet iemand ook hij snel hij kan

Even wat toestellen noemen die ik wel leuk vind voor na de hawk.

Art-tech cessna 182 4-ch

Art-tech wing dragon 4-ch

Art-tech coota (Lekker makkerlijk want ik woon ook aan het water)

Cessna 745 3-ch

Piper cup 3-ch

Wat zal leuk zijn voor hierna als jullie nog leuke toestellen weten hoor ik het ook graag

Back