Wild hawk vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter jsk
  • Startdatum Startdatum
Niets te zien ...

Maar als je rechts in beeld bij Conrad onder het kopje voor "bedrijven en instellingen" bij "directe productlink" de url copieert en deze in je bericht plakt dan kan "iedereen" het wel lezen ... zoals voorbeeldje hieronder ...

Wild Hawk

Laatst bewerkt:
Bij de zoek functie bij conrad kan je ook gewoon air lady in typen. Maar ik denk niet dat dat hem word hoor.

Weet ik het was ook maar een licht voorbeeldje.

Ik was vandaag nog even gaan vliegen. Helaas lette ik niet zo goed op en is de punt geschuurt van mijn romp en een schuur onder de moter (Als de spaak er niet zat was dat ook doordemidde) Gelukkig heb ik het gerepareerd. Dus ik weer naar het weiland maar op 1 of andere marnier vloog de prop er af met een schroefje. De prop heb ik terug gevonden maar het schroefje niet dus die moet ik opnieuw bestellen. Gelukkig is het niet zo duur.

Weet ik het was ook maar een licht voorbeeldje.

Ik was vandaag nog even gaan vliegen. Helaas lette ik niet zo goed op en is de punt geschuurt van mijn romp en een schuur onder de moter (Als de spaak er niet zat was dat ook doordemidde) Gelukkig heb ik het gerepareerd. Dus ik weer naar het weiland maar op 1 of andere marnier vloog de prop er af met een schroefje. De prop heb ik terug gevonden maar het schroefje niet dus die moet ik opnieuw bestellen. Gelukkig is het niet zo duur.

bedoel je niet gescheurt? ipv geschuurt? en is het dan een speciaal schroefje? dat je hem moet bestellen

Sorry hij is gescheurt en niet geschuurd. Als je bij conrad kijkt bij de reserve prop zie je daarvoor een soort van boutje en die ben ik kwijt en ik heb ook geen nieuwe. Dus helaas kan ik de komende dagen niet vliegen

Gewoon met het stukje dat op de motor zit naar de dichtstbijzijnde bouwmarkt of ijzerwarenzaak ... en kijken of ze een passend moertje hebben (elk gewoon moertje is goed, het hoeft géén "luxe" uitvoering te zijn in de vorm van een dopje/naaf/spinner ... alleen als je pech hebt is het schroefdraad in engels/amerikaanse maat en dan lukt het niet bij de reguliere DHZ zaak ... als het maar gewoon Europees metrisch schroefdraad is (het moertje moet soepel zonder kracht over de schroefdraad gaan) ... bij een gewoon moerje eventueel een passend ringetje tussen het moertje en de prop leggen ... en als je weet wat voor moertje past gelijk een handje vol meenemen ...

Vanavond weer even fijn gevlogen met mijn "Wild Hawk".
Ging prachtig.... Maar opeens begon de ontvangst te haperen..beetje wel...dan na mijn gevoel minuutje niet (was denk ik 10 sec, maar zo voelt het wel aan)
Iemand meer problemen met het bereik? dit was echt nog geen 100 meter, wat ik aanneem dat deze zender kan halen.

Of iemand anders een tip? Heb "goede" batterijen (geen budget dingen).
Accu volledig opgeladen (zoals het hoort) maar toch..
Dat haperen is voor een beginner zoals ik toch wel "scary".
Kan niet heel veel gebeuren. Allemaal schuim.. maar toch..

verder fijn gevlogen... Lekker hoog en dan zweven.. tot bijna grond.. dan weer gas erop! Prachtig..

Voor alle beginners..een tip.. KOOP deze Wild Hawk.
Makkelijk te vliegen, repareren is een makkie..enorm veel plezier!
Ok, het is maar een 3 ch vliegtuig, maar zonder naar een vliegclub te hoeven gaan kan je hier heel veel plezier van hebben in je achtertuin (als die maar groot genoeg is!!!!!)

Zeker een goed model. Ik vind het ook supper mooi heerlijk is het zwefen. Als ik jarig ben neem ik gewoon zo'n silly (Dave powers sprak er over) vliegtuig okal is de moter het zelfde en gewoon allen een andere kap is ik neem hem denk ik toch. Mij maakt het niet uit ik weet niet eens of ik hier mee echt wil doorgaan. Oke ik wil wel maar ik heb ook niet al het geld van de wereld en als ik dat heb moet ik er ook nog andere dingen mee doen. Dus ik koop denk ik nog 1/2 toestelletjes bij in de toekomst en dan hou ik het voorgezien tot dat ik zeker weet dat ik wil doorgaan.

Maar oke nog even terug over de hawk. Het is zeker een goed beginners toestel dat kan vliegen tot windkracht 2/3 heb ik gemerkt. En een berijk heeft van 500 meter. Als hij hapert moet je even kijken of de antene goed was uitgeschoven en of het draadje van het vliegtuig niet versopt zat.

Zeker loopings rolls en gister even op zijn kop vliegen allen ik was te laag dus crash

Ik ga morgen een nieuwe prop bestellen. Ik loop nog steeds te denken wat voor vliegtuig ik moet nemen als 2de. Ik vind allen bij afc gorichem dat ik mode 1 moet vliegen nogal irri en ze zijn allen houte toestellen gewend volgends mij. Want toen ik zei van wie kent de ez stak maar 1 iemand zijn hand op. Ik vraag me af welke mode ze vliegen en welke toestellen vliegen bij de red eagels in dord

Ik lees net nog ever zenders en ik lees dat een 2.4 een vrije ferqentie zoekt. Dus wil dat zeggen dat er helemaal geen kristal inzit maar hij gewoon pakt wat er het dicht is zijn buurt zit. Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd.

(Ik heb met me ouders overlegt en ik mag 1 keer kijken bij de red eagels in dordrecht)

Ik lees net nog ever zenders en ik lees dat een 2.4 een vrije ferqentie zoekt. Dus wil dat zeggen dat er helemaal geen kristal inzit maar hij gewoon pakt wat er het dicht is zijn buurt zit. Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd.
met ongeveer 1 minuut zoekwerk had je het zelf gevonden..
hij wisselt ongeveer 100 keer per seconde van frequentie waardoor je nooit (merkbare) storing heb, en er zit dus ook geen kristal in.

Back